گارگاه آموزشی شیوه های ترغیب به مطالعه برگزار می شود

فروتنی گفت: کارگاه آموزشی شیوه های ترغیب به مطالعه به صورت مجازی و حضوری در خراسان جنوبی تا پایان آذر ماه برگزار می شود.

«محمد حسین فروتنی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار کرد: یکی از شیوه های رایج سپری کردن اوقات فراغت به خصوص در ایام کرونایی، مطالعه است که متاسفانه در زمان حال جوانان ما بسیار از آن فاصله گرفته اند.

 

مسئول کانون کتاب و کتابخوانی آستان قدس رضوی در خراسان‌ جنوبی گفت: مطالعه‌ از كم‌هزينه‌ترين‌ روش‌هايی گذراندن‌ اوقات‌ فراغت‌ است‌ كه‌ اگر به‌ روش‌ صحيح‌ انجام‌ شود آرامش‌ پايدار و بسيار خوبی خواهد داشت‌ و در پيشگيری از بزهكاری و انحرافات‌ كودكان‌ و نوجوانان‌ تأثير زيادی دارد.

 

وی با اشاره به نقش‌ خانواده‌ در ترغيب‌ فرزندان‌ به‌ مطالعه‌ و كتابخوانی، افزود: کارگاه آموزشی «شیوه های ترغیب به مطالعه» با هدف ترغیب همه خانواده ها به همراه فرزندان‌شان به سمت کتاب و کتابخوانی به صورت مجازی و حضوری برگزار می شود.

 

فروتنی تشریح کرد: این کارگاه به مدت چهار هفته و در ساعت ۱۶ روزهای چهارشنبه با همکاری کتابخانه عمومی پروفسور معتمد نژاد بیرجند و با حضور دکتر زاهد زرگر، روانشناس و مشاور خانواده (مدیرعامل مرکز جامع تحکیم خانواده خراسان جنوبی) برگزار می شود.

 

مسئول کانون کتاب و کتابخوانی آستان قدس رضوی در خراسان‌ جنوبی بیان کرد: شیوه های درست کتابخوانی در این گارگاه های آموزشی بررسی می شود.

 

فروتنی یادآورشد: تا کنون ۲ جلسه از گارگاه  آموزش شیوه های ترغیب به مطالعه برگزار  شده و همچنان تا پایان آذر ماه سال جاری  ادامه خواهد داشت.

 

وی در پایان خاطر نشان کرد: علاقمندانی از سراسر کشور  می توانند برای شرکت در این کارگاه آموزشی به آدرس WWW.SKYROOM.ONLINE/CH/BIRJANDPL/JDF مراجعه کنند.

کد خبر 999970

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha