توزیع ۱۳۷۷ بسته معیشتی میان خانواده های نیازمند آبادان

احمدی از توزیع یک هزار و ۳۷۷ بسته معیشتی میان نیازمندان در مرحله چهارم طرح رزمایش احسان و همدلی خبر داد و گفت: این اقدام به مناسبت سالروز شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی صورت می‌گیرد.

«رضا احمدی» ظهر امروز (پنج شنبه ۱۳ آذر) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در منطقه آزاد اروند، از توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی در میان نیازمندان آبادان خبر داد و اظهار کرد: با توجه به شیوع بیماری کووید ۱۹ در راستای کمک به نیازمندان و افراد آسیب پذیر و همچنین حمایت از محرومین این بسته معیشتی در هفته بسیج بین نیازمندان شهرستان آبادان توزیع شده است.

 

مسئول گروه جهادی انصار المهدی (عج) آبادان افزود: همچنین در راستای مبارزه با ویروس کرونا در سطح منطقه گروه جهادی انصارالمهدی (عج) همپای دیگر گروه های جهادی و نهادهای حمایتی در زمینه کمک به نیازمندان همکاری خوب و گسترده ای داشته است.

 

وی با اشاره به تداوم کمک های مومنانه و توزیع در میان نیازمندان تصریح کرد: گروه های جهادی سطح شهرستان آبادان در راستای کاهش میزان تلفات جامعه ناشی از ابتلا به کرونا ویروسب رنامه هایی را در نظر دارد تا به لطف الهی نقشی در کنار مدافعان سلامت برای مبارزه با این ویروس داشته باشند.

 

احمدی از اجرای مرحله چهارم طرح رزمایش کمک های مومنانه در آبادان خبر داد و اضافه کرد: گروه های جهادی با همکاری بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام (ره) به مناسبت نزدیک شدن به سالگرد شهادت سیدالشهداء مقاومت سرلشکر حاج قاسم سلیمانی در این مرحله از رزمایش در نظر دارد بیش از یک هزار و ۳۷۷ بسته معیشتی را در میان نیازمندان و خانوارهای آسیب پذیر از کرونا ویروس سطح شهرستان آبادان توزیع کنند.

 

وی به پشتیبانی از مردم آسیب دیده در بارندگی اخیر شهرستان بندر امام خمینی (ره) اشاره کرد و ادامه داد: در حال حاضر گروه های جهادی پشتیبانی لازم برای مردم خسارت دیده ناشی از آبگرفتگی بندر امام خمینی (ره) را در دستور کار قرار دادند و ارتباط منظمی با رابطین در منطقه آسیب دیده برقرار شده است.

 

مسئول گروه جهادی انصار المهدی (عج) آبادان، از فعالیت‌های گسترده گروه های جهادی در سطح شهرستان خبرداد و ابراز کرد: در سطح این شهرستان گروه های جهادی منطقه در راستای لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری با راه اندازی پویش تهیه وسایل گرمایشی برای خانواده های نیازمند بیش از ۶۰ عدد بخاری برقی، اجاق گاز و آبگرمکن را خریداری و جهت استفاده خانواده های نیازمند در میان آنها توزیع می کنند.

 

وی با بیان اینکه اکنون نیز در حال تشکیل کارگروه های هدفمند در نقاط آسیب پذیر و شناسایی ظرفیت های موجود در داخل و خارج شهرستان برای محرومیت زدایی مناطق هدف هستیم یاد آور شد: خوشبختانه و به حول قوه الهی قدم های مثبتی در این مسیر برداشته خواهد شد.

 

کد خبر 999981

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha