ایجاد رینگ سراسری شبکه آبرسانی با همت شرکت آبفا و آب منطقه ای استان البرز

شهبازی با تقدیر از نمایندگان مردم البرز در مجلس شورای اسلامی گفت: ایجاد رینگ سراسری شبکه آبرسانی با همت شرکت آبفا وآب منطقه ای استان البرز محقق می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « عزیزالله شهبازی» طی نشست با نمایندگان مردم البرز در مجلس شورای اسلامی که پنجشنبه ۳ آذر در استانداری البرز تشکیل شد گفت: جای تقدیر و تشکر دارد که تا این اندازه نمایندگان مردم البرز نسبت به مشکلات و دغدغه های مردم این استان توجه و احاطه دارند.

 

استاندار البرز افزود: تأمین حق آبه استان البرز از محل سدهای امیرکبیر و طالقان با اهتمام وزارت نیرو و دولت به ۲ برابر از جمله اقدامات صورت گرفته طی این مدت است.

 

وی با اشاره به تسریع اعمال افزایش حق آبه اظهار کرد: افزایش حق آبه مردم استان البرز به منظور بهره برداری در بخش های مختلف عمرانی، فرهنگی و ... از اهداف اجرایی این طرح است.

 

وی اظهار کرد: وحدت و هم افزایی دستگاه های اجرایی با نمایندگان مردم این استان به منظور ارائه خدمات بهتر و مطلوب تر از دیگر مولفه هایی است که استانداری البرز بر آن تأکید دارد.

 

شهبازی خاطرنشان کرد: توسعه امکاناتی مانند بحث درمان و بیمارستانی از عمده برنامه های دولت است که متناسب با آن شاهد افزایش تعداد بیمارستان های این استان هستیم آنچنان که شهرستان فردیس و هشتگرد با توجه به جمعیت قابل توجه از بیمارستان مجهز و شاخص بهره مند می شوند.

 

وی همگرایی و تعامل در زمینه موضوع های مختلف استانی با نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی را مهم خواند و عنوان کرد: این همگرایی و تعامل به نفع مردم و در جریان بهبود شرایط زندگی آنان است.

 

استاندار البرز خاطرنشان کرد: نامه ای با ۵ امضاء به منظور اجرای رینگ شبکه آبرسانی البرز به مسئولان نوشته شده است تا به این وسیله دیگر شاهد کم آبی و بی آبی در بسیاری از شهرها و روستاهای استان البرز نباشیم. 

 

 

 

 

کد خبر 999985

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha