زلزله ۶و ۴ دهم ریشتری در افغانستان بار دیگر خراسان رضوی را نیز لرزاند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، زلزله بسیار شدید دوباره هرات افغانستان را لرزاند.

 ساعت ۷:۰۵ دقیقه  زلزله‌ای به بزرگی ۶/۴ ریشتر شهرستان زنده جان استان هرات را لرزاند. این زمین لرزه در عمق ۱۰کیلومتری زمین رخ داده است.

به گفته مدیرکل بحران استانداری خراسان رضوی ۲۵تیم ارزیاب مدیریت بحران جهت بررسی بیشتر این موضوع به مرزها اعزام شده و تا کنون هیچ خسارتی از این زلزله گزارش نشده است.

مشهد آرام است 

با توجه به تکرار این حوادث گویا برای مشهدی‌ها همه چیز عادی شده است! مدارس و ادارات نیز بنا بر اعلام فرماندار مشهد طبق روال معمول به کارخود ادامه خواهند داد.

مدارس شهرهای مرزی خراسان تعطیل شد

مدیر آموزش و پرورش خواف اما در گفتگو با خبرنگار شبستان گفت: مدارس شهرستان خواف در همه مقاطع تحصیلی در پی وقوع زمین لرزه امروز، یکشنبه در نوبت صبح تعطیل شد.

 غلامپور سدهی بیان کرد: این تصمیم به جهت کاهش اضطراب دانش آموزان و خانواده های آنان و با هماهنگی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی و فرمانداری شهرستان اتخاذ شده است.

وی افزود: آموزش به صورت غیرحضوری ودر بستر شاد صورت  می پذیرد و تصمیم گیری در خصوص تعطیلی مدارس در نوبت عصر نیز صورت خواهد گرفت و به اطلاع شهروندان خواهد رسید.

براساس گزارشات رسیده، مدارس تایباد و تربت جام نیز در نوبت صبح تعطیل شدند.

زلزله مدارس نوبت صبح شهرهای مرزی خراسان را تعطیل کرد

پس لرزه های ادامه دار

تعداد زلزله‌های صبح امروز افغانستان به بیش از ١٠ عدد رسید. بزرگی آنها بین ٢.۵ تا ۶.۴ ریشتر بوده است و اکثرا در عمق ١٠ کیلومتری زمین قرار داشتند.

اخبار تکمیلی متعاقبا اعلام خواهد شد.

پایان پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha