توزیع ۶۵ تبلت در بین دانش آموزان نکایی

پالار از توزیع ۶۵ تبلت در بین دانش آموزان نکایی خبر داد و گفت: این تبلت ها با همکاری خیران تهیه و در اختیار دانش آموزان بی بضاعت در نکا قرار داده شد.

«حسین پالار» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران در نکا اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم فراگیری آموزش ها مجازی برای حفظ سلامت جامعه، تلاش برای کمک به دانش آموزان  کم برخوردار و فراهم کردن تبلت در دستور کار قرار گرفت.

 

مدیر آموزش و پرورش شهرستان نکا افزود: پس از شناسایی دانش آموزان بی بضاعت درمدارس با مشارکت خیران وارد کار شدیم تا علاوه بر ارائه تسهیلات به برخی از دانش آموزان، با اهدای تبلت به دانش آموزان بی بضاعت گامی دیگر در شاد کردن دانش آموزان برداریم.

 

وی با اعلام اینکه اهدای تبلت به دانش آموزان کاری خیر و ماندگار است، خاطر نشان کرد: اهدای تبلت به دانش آموزان بی بضاعت، کاری ماندگار با یکی کردن دل های مهربان و دغددغه‌مند است که در تداوم جریان آموزش در وضعیت سخت کرونایی بسیار با ارزش است.

 

پالار با اعلام اینکه اقدامات خوبی صورت گرفته و در دست اجرا است تا فرایند دسترسی همه دانش آموزان شهرستان به ابزارهای آموزش مجازی تسهیل شود، گفت: علاوه بر اهدای 65 تبلت توسط خیران، 120 خانواده دانش آموز نکایی هم برای خرید تبلت به بانک معرفی شدند.

 

وی افزود: با توجه به جلسات برگزار شده با خیران، عده ای از خیرین نیک اندیش شهرستان نیز دغدغه دانش آموزانی را دارند که گوشی هوشمند و تبلت دراختیار ندارند و تلاش داریم تا این کار استمرار یابد.

 

پالار یادآور شد: اقدامات صورت گرفته از سوی آموزش و پرورش و فراهم کردن تبلت برای دانش آموزان در واقع زمینه پاسخگویی به تعدادی از دانش آموزان نیازمند را برای دسترسی به شبکه آموزشی شاد فراهم کرده است و امیدواریم همه دانش آموزان از فضای مناسب برای تحصیل در دوران کرونا برخوردار و بهره مند شوند.

کد خبر 1000015

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha