وحدت خنثی کننده نقشه تفرقه افکنانه برای شکست روحیه مقاومت ملت ایران است

خوش اقبال با تاکید بر حفظ وحدت و یکصدایی در قدرشناسی از تلاشهای نیروهای حافظ امنیت در کشور گفت: ایجاد «اختلاف» و «تنش» نقشه شوم دشمن است که لازم است جناح های سیاسی با هوشیاری مانع از تحقق آن شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه ،حسین خوش اقبال معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه در جلسه ستاد مدیریت کرونای درشهرستان قصرشیرین گفت:شرایط اگر چه مطلوب شده اما دلیل بر اتمام کرونا و کافی بودن رعایت پروتکل ها نیست و مراقبت ها و رعایت بهداشت باید همچنان ادامه داشته باشد.

 

وی با اشاره به شهادت دانشمند شهید فخری زاده خاطر نشان کرد: دست کثیف رژیم صهیونیستی به خون دانشمند شهید ما رنگین است و  مثلث عبری،عربی و غربی به دنبال انتقام گرفتن از ملت ایران به دلیل مقاومت شان بوده است. ومتاسفانه می بینیم که در داخل صداهایی بجای حرکت در صف واحد، با زیر سوال بردن زحمات ارزشمند نیروهای حافظ امنیت و آرامش کشور،سربازان گمنام امام زمان(عج)وپاسداران همیشه سبزپوش، انگشت در چشمان بیدار جامعه کرده اند.

 

 معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه افزود: خواست دشمن متشنج کردن فضای داخلی با برانگیختن اختلافات و منازعات و انحراف توان کشور از هدف اصلی یعنی استمرار مقاومت و خروج از وضعیت فعلی و اقتدار کشور مرهون رشادت های سربازان گمنام امام زمان(عج)، پاسداران ،ارتش و نیروی انتظامی است اما صداهایی در راستای تضعیف آنهاست.

 

کد خبر 1000096

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha