کشف ۱۰۰ کیلوگرم مواد مخدر از سوداگران مرگ در بوشهر

سرهنگ سوسنی گفت: طی اقدامت امنیتی و اطلاعاتی توسط مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر یک دستگاه خودرو سواری پراید حامل ۱۰۰ کیلو گرم مواد مخدر در خیابان عاشوری شهر بوشهر کشف شد.

«سرهنگ حیدر سوسنی» روز جمعه (14 آذر) در گفتگو با  خبرگزاریشبستان در بوشهر اظهار داشت: با انجام اقدامات امنیتی و اطلاعاتی توسط مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرمانده انتظامی استان بوشهر در ۲۴ ساعت گذشته، از ورود یک محموله مواد مخدر توسط قاچاقچیان در شهرستان بوشهر مطلع شدند.

 

جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر با اشاره به شناسایی خودرو حامل مواد مخدر در یکی از خیابان های اصلی شهر بوشهر ادامه داد: مأموران انتظامی پس از شناسایی مسیر تردد قاچاقچیان مواد مخدر و زیر نظر گرفتن خودروی حامل مواد، در نهایت دستور به توقف این خودرو را در خیابان عاشوری شهر بوشهر دادند.

 

سرهنگ سوسنی در تشریح جزئیات این ماموریت اظهار داشت:  راننده خودرو بدون توجه به دستور ایست پلیس قصد فرار داشت که با سرعت عمل مأموران انتظامی روبرو شد و به ناچار خودرو را متوقف کرد.

 

وی به توقیف یک دستگاه  خودرو سواری پراید حامل مواد مخدر در خیابان عاشوری شهر بوشهر اشاره کرد و ادامه داد: در بازرسی از این خودرو ۱۰۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش با جاساز حرفه‌ای کشف شد.

 

جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر خاطر نشان کرد: در این رابطه یک دستگاه خودرو سواری پراید توقیف، ۶ نفر اعضای یک باند شامل پنج نفر مرد و یک زن دستگیر و در اختیار مراجع قضائی قرار گرفتند.

 

 

کد خبر 1000112

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha