ترور شهید فخری زاده مردم را نسبت به دشمنان هوشیارتر کرد

حجت الاسلام نکونام با بیان اینکه دشمنان از ابتدای انقلاب تاکنون ۱۷ هزار نفر را در کشور ترور کرده اند، افزود: این ترورها راه را برای جامعه روشن تر کرده و مردم را نسبت به تصمیمات خصمانه دشمنان هوشیارتر ساخته است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت الاسلام «محمدعلی نکونام» امروز(جمعه 14 آذر) در پیام جمعه شهرکرد که در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار شد، ترور شهید فخری زاده را محکوم کرد و گفت: همه به خوبی می دانند که ترور چنین شخصیت هایی نه تنها خللی در روند علمی و سیاسی انقلاب ایجاد نکرده بلکه حرکت انقلاب را پرشتاب تر کرده است.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه دشمنان از ابتدای انقلاب تاکنون 17 هزار نفر را در کشور ترور کرده اند، افزود: این ترورها راه را برای جامعه روشن تر کرده و مردم را نسبت به تصمیمات خصمانه دشمنان هوشیارتر ساخته است.

 

حجت الاسلام نکونام با تاکید بر اینکه عاملان این ترور باید شناسایی و مجازات شوند، اظهار کرد: امروز انتقام از دشمنان این جنایت مطالبه عموم مردم است و در این راه نباید از خود ضعف نشان دهیم.

 

امام جمعه شهرکرد با اشاره به اینکه انتقام همراه با شتابزدگی توصیه نمی شود اما سستی هم نباید از خود نشان دهیم، تصریح کرد: هرچند برخی ها در داخل رویارویی با دشمنان را نمی پسندند اما مردم خواستار انتقام سخت هستند.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری شهادت در راه مکتب اسلام و قرآن را ذات فرهنگی و دینی جامعه ما خواند و ادامه داد: دشمنان بدانند که با حذف افراد نمی توانند راه و فرهنگ دینی کشور ما را حذف کنند و قطعا پیروزی برای این مکتب و انقلاب است.

 

حجت الاسلام نکونام از تجمع جمعی از دانشجویان و طلاب استان در محکومیت ترور شهید فخری زاده قدردانی و خاطرنشان کرد: این حرکت در بسیاری از شهرها و در استان شکل گرفت که مطالبه عموم مردم بود هرچند به دلیل شرایط کرونایی با تعداد اندکی برگزار شد.

 

کد خبر 1000118

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha