شهید فخری زاده را دشمن زودتر و بهتر از ما شناخت

حجت الاسلام افروغی ضمن گرامی داشت شهادت دانشمند هسته ای کشور، گفت: شهید «محسن فخری زاده» را دشمن زودتر و بهتر از ما شناخت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام «سید محمد یوسف افروغی» ظهر امروز (۱۴ آذر) در خطبه های نماز جمعه شهر لیکک با اشاره به لزوم حرکت در مسیر تمدن اسلامی، اظهار کرد: بر سر خوان تمدن اسلامی صدها و هزاران سرباز و شهید چون حاج قاسم سلیمانی و فخری زاده تربیت می شود.

 

امام جمعه لیکک ضمن گرامی داشت روز دانشجو، گفت: در طول دوران انقلاب این روز هم مورد سوء استفاده و هم حسن استفاده قرار گرفت

 

افروغی دانشجویی را که استکبار ستیزی اولویت خود بداند را دانشجوی طراز انقلاب دانست و ادامه داد: دانشجویان شهید ما در ۱۶ آذر استکبار ستیز بودند

 

وی ضمن تبیین جایگاه فرهنگ و کار فرهنگی در جامعه، یادآور شد: ارزش کار فرهنگی در نظام اینجا مشخص شده که همه نهادها و سازمان ها برای تمامی برنامه های خود پیوست فرهنگی دارند.

 

امام جمعه لیکک با گرامی داشت شهادت دانشمند هسته ای کشور، گفت: شهید فخری زاده را دشمن زودتر و بهتر از ما شناخت

 

وی خاطرنشان کرد: از لحاظ امنیتی کشور ما امن ترین کشور منطقه است، اما این اتفاق هم اتفاق کمی نبود که شکل گرفت و مقام معظم رهبری دستور بر مجازات عاملان شهادت این دانشمند را دادند.

 

حجت الاسلام افروغی یادآور شد: غربگرایان، ترسوها، نفوذی ها و دروغ گویان اعلام کردند که اگر انتقام بگیریم، برجام از بین می رود و به ما حمله می شود.

 

امام جمعه لیکک با بیان اینکه عده ای دیگر تنها انتقام شهید را گزینه نظامی می دانند، خاطرنشان کرد: حمله به آمریکا و رژیم صهیونیستی صرفا نظامی نیست، با توجه به اینکه جنگی که آنها علیه ما راه انداختند چندوجهی است، باید برای مقابله با آنها با روش های مختلفی مقابله کنیم.

 

وی ضمن تبیین بخشی از دستاوردهای شهید فخری زاده در حوزه های مختلف علمی، گفت: نخستین ضربه کاری را مجلس انقلابی با تصویب قانون جدید زد.

 

حجت الاسلام افروغی ادامه داد: نظنز با برجام نابود شد، با الزامات جدید سازمان انرژی اتمی ایران که قانون جدید مجلس ایجاد کرد، ما گام بزرگی در راستای احیای برنامه هسته ای ظرف سه ماه آینده بر می داریم.

 

امام جمعه لیکک گفت: از لحاظ نظامی ما یک خط قرمز داریم که خطوط قرمز مرزهای جبهه مقاومت و خطوط خاکستری بیشتر و فراتر از این مرزهاست.

 

وی با بیان اینکه در حوزه اقتصادی ما در سیطره دلار هستیم و دلالان و مفسدان هم با نوسان گیری از دلار بر گرده مردم می تازند، ادامه داد: اگر در قراردادهای با کشورهای اطراف تبادلات غیر دلاری باشد، قطعا بخش زیادی از مشکلات اشتغال حل می شود.

 

افروغی خاطرنشان کرد: در حوزه سیاسی وزرات خارجه باید از تمام توان برای معرفی جنایت هولناک ترور دانشمند هسته ای کشور و بازخوانی ۱۷ هزار ترور استفاده کند.

 

خطیب نماز جمعه بهمئی تصریح کرد:در حوزه سیاسی هنوز عده از کسانی دفاع می کنند که تاریخ مصرفشان تمام شده، بر دیواری یادگاری بنویسید که وجود داشته باشد

کد خبر 1000122

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha