کارکرد کمیته امداد در خدمت همه جانبه به نیازمندان تجلی یافته است

امام جمعه آران و بیدگل گفت: کمیته امداد امام خمینی(ره) نهادی مردمی و یادگار ارزشمند امام راحل(ره) است که کارکرد آن با خدمت همه جانبه به نیازمندان تجلی یافت.

حجت الاسلام ابوالفضل سلیمانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در حاشیه بازدید از کمیته امداد امام خمینی (ره) آران و بیدگل گفت: کمیته امداد امام خمینی(ره) نهادی مردمی و یادگار ارزشمند امام راحل است که کارکرد آن با خدمت همه جانبه به نیازمندان تجلی یافت.

 

امام جمعه آران و بیدگل با اشاره به خدمات کمیته امداد امام خمینی(ره) در بیش از چهار دهه انقلاب اسلامی خواستار کمک بیشتر به محرومین و کمک به فقر زدایی جامعه شد و افزود: خدمت به محرومین یک توفیق الهی، کار نیکو و پسندیده است و باید سعی شود در شناسایی و خدمت رسانی محرومین شأن افراد حفظ شود و محرومین به سوی خودکفایی و استقلال مالی سوق داده شوند.

 

حجت الاسلام سلیمانی افزود: با شیوع ویروس کرونا نیازمندان شرایط سخت تری پیدا کرده اند و باید با اهالی صنعت و خیرین ارتباط بیشتری برای همکاری بیشتر با کمیته امداد برقرار شود و ستاد نماز جمعه آماده همکاری بیشتر در تمام زمینه ها برای کمک به جامعه به ویژه نیازمندان است.

 

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان آران و بیدگل هم به خدمات کمیته امداد امام خمینی (ره) در طول انقلاب اشاره کرد و افزود: خدمات این نهاد از برترین یادگارهای امام خمینی (ره) است و این مجموعه خدمات متنوعی را به نیازمندان ارائه می کند.


حسن اسماعیلی به افزایش مشکلات اقتصادی مددجویان به خصوص در دوران کرونا اشاره کرد و گفت: با شیوع ویروس کرونا و بروز مشکلات برای صنعت گران و جامعه کارگری کار امداد بسیار سخت شده ولی با این حال خدمات و همکاری خیرین و بخش صنعت با کمیته امداد مورد قبول است.

 

وی افزود: امیدواریم با بهبود فضای کسب و کار در کشور شاهد یاری بیشتر بخش صنعت و نیکوکاران به نیازمندان جامعه باشیم./

کد خبر 1000138

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha