ساخت مسجد و منزل مسکونی برای محرومین فریدونشهر

مسئول خادمیاران رضوی شهرستان فریدونشهرگفت: به همت تعدادی از خادمیاران‌ و خیرین فریدونشهر،یک باب مسجد و ۲ باب منزل مسکونی در مناطق دور افتاده این شهرستان ساخته شد.

حجت الاسلام «محمد طاهری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان  اصفهان گفت:  توانستیم به همت خادمیاران‌رضوی و خیرین، یک باب مسجد و ۲ باب منزل مسکونی در مناطق محروم و دور افتاده شهرستان فریدونشهر احداث کنیم.
 
 
مسئول کانون خادمیاران رضوی شهرستان فریدونشهر  تشریح کرد: با توجه به اینکه این مناطق بسیار صعب العبور بوده و رساندن مصالح ساختمانی به این مناطق کار دشواری می باشد ولی به همت خادمیاران رضوی و به لطف امام رئوف(ع) این کار، برای مردم محروم این مناطق تحقق پیدا کرد.
 
وی افزود: گاهی خدا می خواهد با دست تو، دست دیگر بندگانش را بگیرد وقتی دستی را به یاری می گیری، بدان که دست دیگرت در دست خداست.
 
حجت الاسلام طاهری در پایان گفت: امام رضا(ع) بر حسب روایاتی درباره آثار و انواع صدقه می فرماید: صدقه بده اگر چه چیز اندکی باشد، زیرا هر چیز اندکی اگر در راه خدا با نیت صادقانه داده شود بزرگ و ارزشمند است، کمک کردن به ضعیفان و محرومان از بهترین انواع صدقه است.
کد خبر 1000161

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha