صدقات خانگی در زنجان الکترونیکی جمع آوری می شود

صفری گفت: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی، مأموران جمع آوری صدقات کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان به دستگاه های پوز اندرویدی مجهز شدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مدیر کل کمیته امداد استان زنجان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به اینکه  بخشی از کمک های خیرین و مردم شریف استان از طریق صندوق های صدقات جمع آوری و دراختیار جامعه هدف قرار می گیرد، به منظور پیشگیری از شیوع ویروس منحوس  کرونا، رعایت پروتکل های بهداشتی  و تسهیل در تخلیه صنادیق، مأموران جمع آوری صدقات خانگی به دستگاه های پوز اندرویدی مجهز شدند.

 

هدایت صفری با بیان اینکه در استان زنجان 29 هزار خانوار نیازمند از خدمات حمایتی کمیته امداد بهره‌مند هستند، گفت: کمیته امداد به‌منظور یاری‌رساندن به اقشار محروم جامعه، طرح‌های متنوعی همانند طرح هر کارمند حامی یک فرزند معنوی و ایران همدل را در جهت فراهم کردن زمینه مشارکت مردم در امور نیکوکاری و دستگیری از نیازمندان به مرحله اجرا درآورده که به لطف خداوند متعال موفقیت های خوبی نیز حاصل شده است.

 

این مقام مسئول با بیان اینکه در هشت ماهه سال جاری بیش از 6  میلیارد و436 میلیون تومان صدقه توسط نیکوکاران زنجانی پرداخت شده است، افزود: باتوجه به شرایط کنونی و شیوع بیماری کرونا، مأموران جمع آوری صدقات خانگی کمیته امداد استان زنجان به دستگاه های پوز اندرویدی مجهز شدند.

 

وی با بیان اینکه طرح تخلیه الکترونیکی صندوق صدقات خانگی از ابتدای آذرماه در تمامی شهرهای استان، به اجرا درآمده است، ادامه داد: با توجه به شرایط اقتصادی و تداوم شیوع بیماری کرونا پرداخت صدقات به صورت الکترونیکی یکی از روش های موثر جلوگیری از حذف پول فیزیکی است.

 

مدیر کل کمیته امداد استان تاکید کرد: کاهش زمان تخلیه، کاهش هزینه اجرایی، اطلاع رسانی و آگاهی بخشی سریع  به مشترکان، حذف قبوض کاغذی و ارائه رسید الکترونیکی از ویژگی های مهم این طرح است.

 

وی به شیوه های نوین و غیر حضوری برای پرداخت صدقه اشاره کرد و گفت: ارسال پیام بدون متن یا عدد ۱ به سرشماره  8877و یا کد دستوری #024*8877*، تلفن گویای 096887 واپلیکیشن های سنا، سکه، بام  سریع ترین و راحت ترین روش پرداخت صدقه بصورت الکترونیکی وغیر حضوری است. 

کد خبر 1000184

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha