جمع آوری صدقات به صورت الکترونیکی در حال انجام است

کرمی مقدم گفت: با توجه به بیماری کرونا و در راستای رفاه حال مردم و همکاران ما و رعایت موارد بهداشتی کمیته امداد تصمیم به کمکهای الکترونیکی کردن صندوق ها گرفته است.

« تیمور کرمی مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان در ملایر گفت: یکی از منابع درآمدی کمیته امداد در راستای کمک به مددجویان و افراد زیرپوشش صدقات هستند و در این زمینه صندوق ها صدقه در ادارات و نهادها ، شرکتها، بانکها معابر و منازل ... نصب شده  و مردم از طریق این صندوقها صدقات خود را  تحویل کمیته امداد می دهند.

 

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره)ملایر با بیان اینکه بخشی از  تامین جهیزیه،  کمکهای درمانی، مسکن؛ ، کمک هزینه تحصیلی و... از این صدقات هزینه می شود افزود: با توجه به بیماری کرونا و در راستای رفاه حال مردم و همکاران ما و رعایت موارد بهداشتی  کمیته امداد کشور تصمیم به کمکهای الکترونیکی کردن صندوق ها گرفته است.

وی افزود: طرح پرداخت صدقات از طریق روش‌های نوین، نیازمند یک تبلیغ گسترده و فرهنگ سازی است، چراکه هم اکنون نسبتی که مردم از طریق روش‌های نوین صدقات پرداخت می‌کنند در قیاس با صندوق‌ها قابل مقایسه نیست و مردم علاقه‌مند هستند که پول نقد خود را در قالب صدقه از طریق صندوق‌های فیزیکی پرداخت کنند،.

کرمی مقدم با بیان اینکه ما مردم را برای پرداخت الکترونیکی صدقات تشویق می‌کنیم افزود: در حال حاضر به تمامی همکاران دستگاه پز تحویل داده شده است که زمانی که برای دریافت صدقات به درب منازل مراجعه کردند، مردم بتوانند با استفاده از یک راهی صدقات خود را به کمیته امداد تحویل دهند.

وی با اشاره به وضعیت فعلی گفت: در حال حاضر نیروی‌های کمیته امداد به صورت بسیار محدود برای جمع آوری صدقات به درب منازل مراجعه می‌کنند  و پرداخت الکترونیکی راهی بهتر برای همکاران ما و خود مردم از نظر بهداشتی نیز هست.

وی با بیان اینکه مردم می‌توانند  با تحویل صندوق به همکاران ما در درب منزل   مبلغ داخل صندوق را از طریق  دستگاه‌های کارت خوان  بکشند و مبلغ را عودت بگیرند گفت: همچنین درگاه‌ها، اَپ‌ها و کد دستوری USSD کمیته امداد برای مشارکت مردم و پرداخت صدقه فعال هستند.

 وی اضافه کرد: راحت‌ترین اقدام برای پرداخت صدقه به صورت الکترونیکی، استفاده از کد دستوری #۸۸۷۷* است،  که مردم نیکوکار می‌توانند از طریق کد دستوری مذکور شرایطی را برای خود ایجاد کنند که هر روز به صورت اتوماتیک مبلغ مورد نظر آن‌ها برای صدقه از قبض تلفن همراهشان کسر شود

کد خبر 1000207

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha