خدمت رسانی به مردم راس کار شهید محسن فخری‌زاده بود

بهارلویی گفت: شهید دکتر محسن فخری ‌زاده، همه توان خود را برای اعتلا و سربلندی ایران اسلامی و خدمت به مردم را تا آخرین نفس خود انجام داد و به سوی یاران شهیدش پیوست.

«حمزه بهارلویی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: شهید دکتر محسن فخری ‌زاده، همه توان خود را برای اعتلا و سربلندی ایران اسلامی و خدمت به مردم را تا آخرین نفس خود انجام داد و به سوی یاران شهیدش پیوست.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری مهرپویان مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) شهر یانچشمه ادامه داد: این استاد برجستۀ هسته‌ای، با تمام توان نسبت به بومی سازی تجهیزات و تهیه واکسن کرونا پیش می رفت و یکی از افتخارات جمهوری اسلامی ایران بود.

 

وی ابراز کرد: اعضای کانون فرهنگی هنری مهرپویان مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) شهر یانچشمه با تبریک شهادت این دانشمند سرافراز جبهۀ علم و فناوری کشور و تسلیت فقدان آن عزیز به رهبر فرزانۀ انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای (مدظلّه العالی)، خانواده شهید، ملت شریف ایران و جامعۀ علمی، ضمن مطالبۀ انتقام سخت از عاملان و آمران این جنایت مجرمانه، اطمینان می‌دهد همانگونه که این شهید عزیز با حیات نورانی و بذل خون سرخ خود، مسیر اقتدار علمی و اعتلای انقلاب را هموار ساخت، اعضای کانون فرهنگی هنری مهرپویان شهر یانچشمه، این راه را با اقتدار و اشتیاق بیش ‌تر ادامه می دهند.

 

بهارلویی گفت: اعضای کانون فرهنگی هنری مهرپویان شهر یانچشمه با حضور از زمان شیوع کرونا از زمان شیوع کرونا تا کنون همانند سرباز در خدمت مردم بوده و خرمت راسانی می کنند تا راه شهید دکتر محسن فخری ‌زاده را ادامه دهند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری مهرپویان مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) شهر یانچشمه ادامه داد: مردم این شهر نیز برای کمک به نیازمندان وارد عمل شده اند و با رعایت پروتکل های بهداشتی به کادر درمان کمک می کنند.

 

کد خبر 1000214

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha