اهداء ۲۰۰ میلیون ریال از عواید موقوفات به مراکز نگهداری از سالمندان زنجان و خدابنده

حجت الاسلام کرمی گفت: در راستای تکریم سالمندان مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال از عایدات اوقاف استان زنجان به مراکز نگهداری از سالمندان زنجان و خدابنده اهدا شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان در جمع خبرنگاران به اقدامات اداره کل اوقاف استان زنجان در راستای کنترل و مقابله با ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: به همین منظور در قالب پنج مرحله تعداد ۵۳ هزار و ۹۷۰ پک بهداشتی شامل ماسک، مواد ضدعفونی کننده و دستکش در بین نیازمندان توزیع شد.

 

حجت الاسلام مختار کرمی میزان هزینه شده برای تهیه و توزیع این بسته های بهداشتی را ۸۴۷ میلیون ریال عنوان کرد و ادامه داد: این بسته ها با هدف پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا بین خانواده‌های نیازمند توزیع شده است.

 

این مقام مسئول با یادآوری توزیع ۱۰۰ بسته معشیتی هرکدام به ارزش ۴۰۰ هزار تومان بین مستمندان شهرستان ابهر از ابتدای امسال افزود: ۱۶۱ بسته معیشتی شامل برنج، روغن، ماکارونی، رب گوجه فرنگی و کنسرو ماهی بین نیازمندان شهرستان قیدار  توزیع شد.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان از توزیع ۱۲ عدد بخاری نیز بین خانواده‌های نیازمند استان زنجان خبر داد و گفت: در راستای تکریم سالمندان مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال از عایدات اوقاف استان زنجان به مراکز نگهداری از سالمندان زنجان  و خدابنده اهدا شد.

کد خبر 1000276

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha