اجرای مرحله دوم ضدعفونی ادارات جهرم به همت کانون «مشکات الرضا (ع)»

رحیمی گفت: در اجرای مرحله دوم طرح ضدعفونی کردن ادارات شهرستان جهرم، تعداد هفت اداره به وسیله اعضای کانون فرهنگی و هنری «مشکات الرضا (ع)» ضدعفونی و گندزدایی شد.

«ابوالفضل رحیمی پور» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: در راستای اجرای طرح ضدعفونی کردن ادارات و دستگاه های خدمات رسان شهرستان جهرم، کانون فرهنگی و هنری «مشکات الرضا (ع)» در مرحله دوم این طرح مشغول به خدمت رسانی شد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «مشکات الرضا (ع)» جهرم افزود: اعضای این کانون فرهنگی و هنری در این طرح، فعالیت خود را در راستای ضدعفونی کردن ادارات سطح شهرستان، از فرمانداری ویژه جهرم آغاز کرده و سایر اتاق ها و محوطه این ارگان را گندزدایی کردند.

 

وی بیان کرد: همچنین در ادامه اجرای این برنامه، بچه های مسجد با حضور در اداره پست و اداره ثبت اسناد شهرستان جهرم مشغول به ضدعفونی این 2 نهاد شدند.

 

رحیمی ادامه داد: ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جهرم، دادگستری، شورای حل اختلاف و مدیریت آموزش و پرورش این شهرستان از دیگر نهادهایی بودند که توسط اعضای کانون فرهنگی و هنری «مشکات الرضا (ع)» در راستای دومین مرحله از طرح ضدعفونی کردن ادارات شهرستان جهرم، گندزدایی شدند.

 

وی با اشاره به اینکه با توجه به قرار گرفتن نام جهرم در شمار 64 شهر برخوردار از وضعیت قرمز کرونایی، باید بیش از پیش رعایت شیوه نامه های بهداشتی مورد تاکید قرار بگیرد، عنوان کرد: همچنین تذکر لسانی به افراد فاقد ماسک از دیگر فعالیت های بچه های مسجد بوده که در جریان این برنامه به عابران پیاده و سواره نیز با اهدای ماسک، توصیه به رعایت شیوه نامه های بهداشتی را یادآور شدند.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «مشکات الرضا (ع)» با یادآوری روند افزایشی مبتلایان به کرونا در شهرستان جهرم و لزوم تدابیر لازم از سوی شهروندان در راستای کنترل این بیماری، عنوان کرد: این کانون فرهنگی و هنری نیز به نوبه خود از ابتدای شیوع این بیماری تا کنون فعالیت های مختلفی را در زمینه گندزدایی، توزیع ماسک و بسته های بهداشتی، توزیع بسته های معیشتی و... انجام داده که برخی از این فعالیت ها همچنان ادامه دارد.

 

رحیمی در پایان گفت: ضدعفونی خودروها و معابر و توزیع ماسک نیز از دیگر فعالیت های کانون فرهنگی و هنری «مشکات الرضا (ع)» در راستای اجرای طرح «شهید سلیمانی» به منظور کمک به مدافعان سلامت بوده است.

 

 

کد خبر 1000291

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha