استقبال گسترده کانون های فهمای بام ایران از طرح «با کتاب در خانه»

مظاهری از استقبال گسترده کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری از طرح «با کتاب در خانه» خبر داد و گفت: تاکنون ۴۰۰ خلاصه کتاب توسط کانون های این استان منتشر شده است.

«محمدرضا مظاهری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد از استقبال گسترده کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری از طرح «با کتاب در خانه» خبر داد و اظهار داشت: تاکنون ۴۰۰ خلاصه کتاب توسط کانون های این استان منتشر شده است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: اجرای گسترده طرح «با کتاب در خانه» در کانون های فرهنگی هنری مساجد موجب ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و جذب جوانان به مساجد شده است.

 

وی ابراز کرد: در راستای کاهش تردد بچه های مسجد در این ایام و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، مدیران و اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد می توانند بهترین خلاصه، نکات و یادداشت را از کتاب های جذاب و خواندنی در سامانه بچه های مسجد بارگذاری کنند.

 

مظاهری با اشاره به اینکه با نشر برترین خلاصه نویسی از کتاب ها، به آثار برتر نويسندگان به قيد قرعه، جوایز نفیس اهدا می شود گفت: مدیران و کتابداران کتابخانه های مساجد در صورت امکان با رعایت پروتکل های بهداشتی می توانند کتاب ها را به درب منازل اعضای کتابخانه یا کانون به صورت امانت تحویل دهند تا بتوانند در اين طرح شركت كنند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان می توانند ۱۰ فرم برای كتاب خلاصه نويسی شده را تكميل و هر کدام را جداگانه در سامانه بچه های مسجد ذخيره کنند.

 

کد خبر 1000293

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha