ایجاد روحیه نشاط میان بچه های مسجد با برگزاری اردوی کوهنوردی در کانون «منتظران نور»

نیکجو گفت: به منظور توجه به شادابی و نشاط بچه های مسجد، اردوی کوهنوردی به همت کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» برگزار شد.

«رضا نیکجو» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: توجه به غنی سازی اوقات فراغت، نشاط و شادابی بچه های مسجد، از رویکردهای کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» است که با توجه به مناسبت های مختلف به اجرای برنامه های متنوع می پردازد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور»، مسجد «جامع» جهرم افزود: از جمله برنامه های با نشاط و شاداب که نه تنها جنبه تفریحی بلکه جنبه ورزشی و توجه به سلامت انسان ها دارد، برنامه کوهنوردی بوده که این مهم نیز در برنامه های کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» از جایگاه ویژه ای برخوردار است.

 

وی بیان کرد: این برنامه صبح روز جمعه 14 آذرماه به همت بخش تربیت بدنی این کانون فرهنگی و هنری انجام شد و بچه های مسجد با پیمایش ارتفاعات شهرستان جهرم یک روز خوب و به یاد ماندنی را برای خود رقم زدند.

 

نیکجو ادامه داد: صرف صبحانه در محیط کوه در این برنامه کوهنوری انجام شد و بچه های مسجد نیز در ادامه این برنامه مفرح به اجرای مسابقه تیراندازی با تفنگ بادی پرداختند.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور»، مسجد «جامع» جهرم این برنامه کوهنوردی را ویژه اعضای جوان این کانون دانست و گفت: دیگر گروه های سنی کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» نیز در طول هفته، از برنامه های مفرح و بانشاط بهره مند می شوند.

کد خبر 1000307

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha