توزیع بسته های معیشتی به مناسبت حفظ یاد و خاطره شهید محسن فخری زاده

خمسه با اشاره به اهمیت طرح مواسات و همدلی گفت: به مناسبت حفظ یاد و خاطره شهید محسن فخری زاده بسته های معیشتی تهیه شده میان محرومان و افراد آسیب دیده از کرونا توزیع شد.

« حسن خمسه» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز  با اشاره به اهمیت طرح مواسات و همدلی گفت:  به مناسبت حفظ یاد و خاطره شهید محسن فخری زاده بسته های معیشتی تهیه شده میان محرومان و افراد آسیب دیده از کرونا توزیع شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری مسجد امام جعفرصادق(ع) واقع در شاهین ویلا کرج افزود: شرایط کرونا در روند فعالیت های کانون فرهنگی هنری مسجد امام جعفرصادق(ع) تغییراتی را ایجاد کرد که عمده آن توجه جدی به محرومان و محرومیت زدایی است.

 

وی اظهار کرد: به مناسبت حفظ گرامیداشت یاد و خاطره شهید محسن فخری زاده، دانشمند هسته ای ایران این دوره از بسته های معیشتی تهیه شده میان محرومان شناسایی شده توزیع شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری مسجد امام جعفرصادق(ع) واقع در شاهین ویلا کرج خاطرنشان کرد: در ایام کرونا استفاده و بهره وری از فضای مجازی بیش از پیش قوت گرفته است از این رو قالب برنامه های آموزشی، هنری، فرهنگی و ... در این فضا اجرا می شود.

 

خمسه در پایان بیان کرد: همراهی و همکاری با امام مسجد حجت الاسلام عباس چگینی از محورهای اصلی اجرایی و برنامه ریزی در کانون فرهنگی هنری مسجد امام جعفرصادق(ع) در منطقه شاهین ویلا کرج است.

 

 

کد خبر 1000325

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha