فارس در رتبه نخست ثبت نام در طرح جامع «راه مهندسی» قرار گرفت

یوسفی گفت: یک هزار دانشجوی مهندسی استان فارس در طرح جامع «راه مهندسی» ثبت نام کرده اند و استان فارس را در رتبه نخست اجرای این طرح قرار داده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سعید یوسفی»، امروز (شنبه 15 آذر) در نشست مجازی با خبرنگاران با اشاره به برگزاری مراسم افتتاحیه طرح «راه مهندسی» فارس گفت: این مراسم به صورت مجازی در ۱۶ آذر برگزار خواهد شد.

مسئول بسیج دانشجویی فارس افزود: دانشجویان استان فارس در طرح جامع «راه مهندسی» کشور پیشتاز هستند و هدف ما هدایت دانشگاه به سوی مسئله محوری است.

وی از حضور یک هزار نفر از دانشجویان رشته های مهندسی استان فارس در طرح «راه مهندسی» خبر داد و بیان کرد: مسئول سازمان بسیج دانشجویی کشور و «محمدحسین شفیعی»، عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی شیراز در این مراسم سخنرانی خواهند کرد.

یوسفی ادامه داد: دانشجویان استان فارس از طرح «راه مهندسی» استقبال مطلوبی کرده اند و ثبت نام اولیه در طرح از ابتدای آذر جاری آغاز شده که یک هزار دانشجوی مهندسی استان در آن ثبت نام کرده و استان فارس را در رتبه نخست اجرای این طرح قرار داده اند.

وی تصریح کرد: بسیج دانشجویی در دانشگاه‌های فارس، طرح جامع «راه مهندسی» را اجرا می کند که این طرح با برگزاری سلسله برنامه‌ها، نشست‌ها، رویدادها و بازدیدهایی برای دانشجویان به صورت عمومی و تخصصی در هر رشته همراه خواهد بود.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس ادامه داد: هدف از اجرای این طرح، توانمندسازی برای پیشرفت و تعالی ایران اسلامی، هدایت دانشجویان به سمت آگاهی و ایجاد دغدغه نسبت به مسائل کشور و تقویت دید جامع و تخصصی نسبت به رشته ها و فضای کاری آینده آنهاست.

کد خبر 1000332

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha