آموزش  ۷۰ درصد دانش آموزان گلستانی در شبکه شاد

گوهری راد گفت: بیش از ۷۰ درصد از دانش آموزان استان گلستان تحصیل خود را در ایام محدودیت های کرونایی از طریق شبکه شاد دنبال می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «احسان گوهری راد» ظهر امروز (شنبه 15 آذر) در ستاد استانی مقابله و پیشگیری از کرونا اظهار کرد:  بالغ بر ۷۰ درصد از دانش آموزان استان گلستان تحصیل خود را در ایام محدودیت های کرونایی از طریق شبکه شاد دنبال می کنند.
 
 
مدیرکل آموزش و پرورش گلستان ادامه داد: ۲۰ درصد از دانش آموزان استان گلستان به آموزش شبکه شاد دسترسی ندارند و ۱۰ درصد از این میزان از سایر شبکه های مجازی نسبت به آموزش اقدام کردند.
 
 
گوهری راد یادآور شد: متاسفانه ۲۰ درصد از دانش آموزانی که به سیستم های آموزشی شبکه شاد دسترسی ندارند بیشتر در روستاها زندگی می کنند و امیدواریم ستاد ملی کرونا شرایطی را در نظر بگیرند که بتوانند در وضعیت نارنجی این دانش آموزان به تحصیل خود به صورت حضوری اهتمام داشته باشند.
 
 
وی با بیان اینکه بسیاری از این مدارس روستایی کمتر از ۵۰ دانش آموز دارد، افزود: پیش از این عنوان از سوی ستاد کرونا عنوان شده که تحصیل دانش آموزان در شهرهای نارنجی و قرمز به صورت حضوری ممنوع است.
 
کد خبر 1000397

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha