بازدید از ۴۰ درصد دفتر عقد و ازدواج در گلستان

جعفری گفت: در هفته گذشته براساس مصوبه ستاد استانی کرونا از ۱۰۰ دفتر عقد و ازدواج در گلستان بازدید شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «ناهید جعفری» ظهر امروز(شنبه 15 آذر) در ستاد استانی مقابله و پیشگیری از کرونا اظهار کرد: به نظر می آید اگر این رفتارها تداوم پیدا کند سیر نزولی شیوع ویروس کرونا را در استان شاهد باشیم.
 
 
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گلستان با بیان اینکه 3.89 نفر به ازای هر 100 هزار نفر جمعیت در استان به کرونا مبتلا هستند، بیان کرد: در هفته گذشته ارزیابی از عملکرد دفاتر ازدواج و طلاق و دفاتر رسمی در سطح استان انجام شود.
 
 
جعفری بیان کرد: 100 دفتر عقد و ازدواج در هفته گذشته مورد ارزیابی قرار گرفتند، در این دفاتر سلامت افراد مورد ارزیابی قرار می گیرند و فاصله گذاری اجتماعی بین شاغل و خدمت گیرنده رعایت می شوند و هر دو ماسک می زنند.
 
 
وی بیان کرد: مواد ضدعفونی کننده دست در اختیار مراجعه کنندگان این دفاتر است و پرداختی ها از طریق دستگاه پوز(دستگاه کارتخوان سیار) صورت می گیرد و به طور عمده نقصی که در این دفاتر وجود دارد عدم ثبت نام در سامانه سلامت است و ازدحامی که در جلسه گذشته عنوان می شد در این بازدیدها مشاهده نشد.
 
 
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گلستان خاطرنشان کرد: در دستگاه های اجرایی نیز تاکید ما بر این است که به افراد بدون ماسک خدمت ارائه نشود.
 
کد خبر 1000402

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha