تعهدات در توزیع تخم مرغ در گلستان به میزان کافی انجام نشده است

طلوعیان گفت: جهاد کشاورزی اعلام کرده روزانه ۳۵ تن تخم مرغ در سطح استان توزیع می کند که متاسفانه این میزان تحقق پیدا نکرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «حسین طلوعیان» عصر امروز(شنبه 15 آذر) در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا اظهار کرد: در توزیع برخی اقلام مثل مرغ و روغن محدودیت هایی وجود دارد و باید در برخی از فروشگاه های خاص توزیع شود و عنوان کردیم که در ساعت خاص این اتفاق بیفتد و به منظور کنترل جمعیت و کاهش خطرات انتقال ویروس کرونا تاکید کردیم که این توزیع با هماهنگی نیروی انتظامی توزیع شود.

 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان ادامه داد: تلاش می کنیم تعداد مراکز توزیع را افزایش دهیم تا شاهد ازدحام جمعیت در مراکز توزیع نباشیم.

 

طلوعیان افزود: در بخش توزیع  مرغ در استان مشکلی نداریم و مرغ به قیمت 20 هزار و 400 تومان که قیمت مصوبه توزیع مرغ در استان است نزدیک شده است ولی در بخش تخم مرغ تعهدات به میزان کافی انجام نشده است.

 

وی بیان کرد: جهاد کشاورزی اعلام کرد روزانه 35 تن تخم مرغ در سطح استان توزیع می کند که متاسفانه این میزان تحقق پیدا نکرده است.

 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان بیان کرد: هماهنگی ها صورت گرفته و مشخص شده هر واحد تولیدی چه میزان باید سهم تخم مرغ مصرفی استان را تامین کند و باید در این خصوص تمکین اتفاق بیفتد.

 

طلوعیان تصریح کرد: برشی از تولید تخم مرغ استان که 100 تن است باید به استان اختصاص پیدا کند و باید تخم مرغ با قیمت 14 هزار و 500 تومان توزیع شود ولی این تعهدات 100 درصد اجرایی نشده است.

 

کد خبر 1000415

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha