احراز رتبه برتر سازمان صمت استان یزد از منظر شناسایی انبارها و مراکز نگهداری کالا

علمدار یزدی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد از احراز رتبه برتر سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد در سطح کشور از منظر شناسایی انبارها و مراکز نگهداری کالا خبر داد.

«محمدرضا علمداریزدی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، از احراز رتبه برتر سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد در سطح کشور در زمینه شناسایی انبارها و مراکز نگهداری کالا خبر داد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد گفت: بر اساس ارزیابی‌های انجام شده در رابطه با سامانه جامع انبارها و مراکز نگهداری کالا، شناسایی انبارهای جدید، تائید و غیرفعال سازی واحدهای ثبت شده در سامانه، وضعیت پیگیری ثبت حواله و مراکز نگهداری کالا، استان یزد در سطح کشور رتبه برتر را به خود اختصاص داده است.

علمدار یزدی افزود: تمهیدات مناسب جهت اطلاع رسانی و الزام ثبت کلیه اماکن نگهداری کالا در سامانه جامع انبارها (وفق شیوه‌نامه‌های ابلاغی) اندیشیده شده است و در این راستا با تشدید اقدامات نظارتی وضعیت انباشت کالا در سطح انبارها و مراکز عمده نگهداری کالا و شناسایی انبارهای جدید مورد رصد قرار گرفته و در دستور کار سازمان است.

وی یادآور شد: با توجه به اینکه سامانه جامع انبارها و رصد و پایش جابجایی کالا در سطح کشور در بستر این سامانه، استقرار کامل یافته است با کلیه واحدهای تولیدی، انبارها و مراکز نگهداری کالا که تاکنون نسبت به ثبت اطلاعات خود در سامانه جامع انبارها اقدام نکرده‌اند یا صرفاً اطلاعات خود را ثبت و سایر فرآیندهای ضروری از جمله ثبت حواله را به‌صورت کامل انجام نمی‌دهند برخوردهای قانونی لازم صورت خواهد گرفت.

کد خبر 1001433

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha