موجودی کلیه اقلام پیشگیری از کرونا باید در سامانه جامع انبارها ثبت شود

علمدار یزدی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد گفت: موجودی کلیه اقلام پیشگیری از کرونا باید در سامانه جامع انبارها توسط داروخانه‌های استان یزد ثبت شود.

«محمدرضا علمدار یزدی» رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، از الزام به ثبت موجودی (رسید) کلیه اقلام پیشگیری و مبارزه با کرونا در سامانه جامع انبارها توسط داروخانه‌های استان یزد خبر داد.

وی با اشاره به مصوبات پنجمین جلسه کارگروه حمایت از تولید و نظارت بر گردش کالا در سطح عرضه، افزود: در این جلسه در خصوص نحوه عملکرد واحدهای صنفی و صنعتی تولید و توزیع‌کننده اقلام پیشگیری از کرونا تصمیماتی اتخاذ گردید.

علمدار یزدی گفت: الزام به ثبت موجودی (رسید) کلیه اقلام پیشگیری و مبارزه با کرونا در سامانه جامع انبارها توسط داروخانه‌های استان، اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی و اتحادیه صنف تجهیزات پزشکی شهرستان یزد جهت مراجعه واحدهای جدید به این سامانه از جمله مهم‌ترین تصمیمات این جلسه بوده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد اعلام کرد: در این راستا با توجه به عدم اطلاع از نحوه ثبت‌نام برخی از متصدیان صنفی و به‌منظور پیشبرد اهداف سامانه جامع انبارها بخصوص در بخش اصناف، برنامه‌ریزی لازم جهت آموزش مدیران اتحادیه‌های ذی‌ربط به عمل می‌آید.

کد خبر 1006641

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha