تشدید نظارت بر بازار میوه و آجیل شب یلدا/۶۱ پرونده تخلف‌تشکیل شد

تهوری از تشدید نظارت ها بر بازار میوه و آجیل شب یلدا خبر داد و گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۶۱ پرونده تخلف به ارزش بیش از ۳۲۴ میلیون ریال در خراسان جنوبی تشکیل شده است.

«علی تهوری»، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهار کرد: سازمان صمت متناسب با مناسبت های مختلف و افزایش تقاضای مردم برای برخی از کالاهای هدف، با در نظر گرفتن تقاضای کالایی مردم نسبت به انجام بازرسی های هدفمند اقدام کند.

 

معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خراسان جنوبی تصریح کرد: در ایام قبل از شب یلدا این بازرسی ها در حوزه میوه و آجیل متمرکز و تشدید می شود.


تهوری بیان کرد: در این راستا از ابتدای ماه جاری حدود چهار هزار مورد بازرسی در راستای نظارت بر قیمت کالاها در استان از سوی بازرسان این سازمان انجام شد.


معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خراسان جنوبی ادامه داد: این بازرسی ها منجر به تشکیل 61 پرونده تخلف به ارزش بالغ بر 324 میلیون ریال شده است.


تهوری بیان کرد: همچنین 40 بازرس سازمان صمت با همراهی 600 ناظر افتخاری و بازرسان اتاق اصناف، اتحادیه های صنفی، تعزیرات حکومتی، بسیج اصناف و سایر ارگان های مرتبط در دو شیفت در قالب گشت های مشترک بر بازار نظارت می کنند.


وی خاطرنشان کرد: حوزه معاونت بازرسی این سازمان همزمان با رسیدگی به گزارشات مردمی سامانه 124 به عنوان یک اولویت، نسبت به انجام بازرسی های مستقل روزانه و همچنین برگزاری گشت های مشترک با سایر دستگاه های نظارتی اقدام می کند که در این زمینه شهروندان می توانند هرگونه گران فروشی را جهت رسیدگی به این شماره اعلام کنند تا در اولین فرصت مورد پیگیری قرار گیرد.

 

کد خبر 1004759

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha