تخصیص ماهانه ۳۸۵ تن شکر تنظیم بازار به خراسان جنوبی

جویبان از تخصیص ماهانه ۳۸۵ تن شکر تنظیم بازار از آبان ماه امسال تا خرداد ماه سال آینده به خراسان جنوبی خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «الیاس جوییان» امروز (25 آذر) در جلسه کمیسیون تنظیم بازار استان خراسان جنوبی اظهار کرد: ماهانه ۳۵۸ تن شکر تنظیم بازار از آبان ماه امسال تا خرداد ماه سال آینده به خراسان جنوبی تخصیص یافته است.

 

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی بیان کرد: این سهمیه مردمی و به قیمت هشت هزار و ۷۰۰ تومان در بسته بندی های یک کیلویی توزیع خواهد شد.

 

جویبان با بیان اینکه از ابتدای سال جاری سه هزار و ۱۹۰ تن شکر تنظیم بازار جذب و توزیع شده است، گفت: ۱۹۲ تن شکر دیگر نیز در حال جذب است.

 

وی در ادامه با اشاره به کمبود روغن خوراکی در شش ماهه دوم امسال، بیان کرد: در این مدت ۷۶۰ تن انواع روغن از نوع جامد و مایع در استان جذب و توزیع شد، همچنین با پیگیری های رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت در روز گذشته ۲۶۹ تن ویژه صنف و صنعت تخصیص یافته که به زودی جذب و توزیع می شود.

 

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی یادآور شد: همچنین تاکنون 2 هزار و ۲۴۵ تن برنج  ۷۵۰ تن گوشت مرغ منجمد و ۲۲۹ تن گوشت گوساله منجمد نیز در استان توزیع شده است.

کد خبر 1003813

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha