تردد بر رو ی پل کمالوند خرم آباد ممنوع شد

شریفی مقدم با اشاره به وضعیت پل کمالوند، افزود:هم اکنون این پل به منظور حفظ سلامت شهروندان بسته شده و تا زمان بهسازی کامل و تحویل دائم به شهرداری، تردد روی آن ممنوع است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « محمد شریفی مقدم» امروز(15 آذر) در بازدید ازپل کمالوند خرم آباد که در بارش های هفته گذشته یکی از پایه های آن آسیب دیده است، اظهار داشت: با توجه به شسته شدن خاک ضلع جنوب غربی پل آیت الله کمالوند بر اثر باران و خالی شدن شانه جاده تردد روی خط شمال به جنوب آن ممنوع شد.

 

شهردار خرم آباد ادامه داد: قرار بود پس از تکمیل دستک های ضلع جنوب غربی، تردد روی مسیر شمال به جنوب پل آزاد شود اما به دلیل تقاضای مردم و رسانه ها این مسیر قبل از تکمیل پل و بازسازی، به صورت موقت جهت تردد خودروها باز شد.

 

وی با بیان اینکه دستک های پل آسیب ندیده است، گفت: ضلع جنوب غربی پل هنوز تکمیل نشده و آب های سطحی جاری شده از سمت اراضی مسکن مهر باعث شسته شدن خاک دستی این محل شده بود.

 

شریفی مقدم اظهار داشت: هم اکنون این پل به منظور حفظ سلامت شهروندان بسته شده و تا زمان بهسازی کامل و تحویل دائم به شهرداری، تردد روی آن ممنوع است.

 

وی افزود: باوجود اینکه شهرداری به دلیل تخصیص نیافتن اعتبار بازسازی پل از طرف دولت، به پیمانکار بدهکار و تحویل موقتی هم صورت نگرفته است اما پیمانکار متعهد شد در مدت ۲۰ روز آینده با تکمیل دستک و خاکریزی های لازم، کاربازسازی پل را به اتمام برساند.

 

شریفی مقدم بدون اشاره به اعتبار لازم برای تکمیل نهایی طرح پل آیت الله کمالوند افزود: این پل یک سازه ایمن و دارای چهار دستک است که با عرصه سازه بتنی هیچ خطری آن را تهدید نمی‌کند.

 

وی افزود:‌ بازسازی این پل در ردیف طرح های سیل است و مطالبات پیمانکار از سوی استانداری لرستان پرداخت نشده که همین امر تکمیل پروژه را زمان‌بر کرده است.

 

شهردار خرم‌آباد خاطرنشان کرد:‌ پل آیت‌الله کمالوند تحویل موقت هم نشده است هرچند که مسوولیت آن تا زمان تحویل دائم نیز با پیمانکار است اما شهرداری خرم‌آباد به‌دور از غوغاسالاری به‌دنبال رفاه حال مردم است و اقدامات تامینی لازم را به قید فوریت انجام خواهد داد.

کد خبر 1000420

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha