اعتراض کسبه و بازاریان گالیکش به عملکرد بانک ها/ روند نزولی شیوع کرونا در گالیکش

میرزایی گفت: در روز گذشته کسبه و بازاریان در خصوص عملکرد بانک ها اعتراض داشتند و عنوان کردند که بانک ها هیچ همکاری در خصوص چک ها و بدهی های بانکی ندارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «علی اصغر میرزایی» ظهر امروز(شنبه 15 آذر) در ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا اظهار کرد: در حال حاضر 37 بیمار با علائم کرونا در مراکز درمانی شهرستان گالیکش بستری هستند و در طول 24 ساعت گذشته یک نفر نیز براثر کرونا جان باخته است.

 

فرماندار گالیکش ادامه داد: میزان بار بستری بیماران کرونایی در شهرستان گالیکش نسبت به هفته گذشته کاهش یافته است، در هفته گذشته 46 بیمار کرونایی در مراکز درمانی بستری بودند و همچنین در هفته گذشته دو فوتی کرونایی را در شهرستان شاهد بودیم.

 

میرزایی بیان کرد: در آغاز اجرای طرح اعمال محدودیت های کرونایی 60 بیمار با علائم کرونا در مراکز درمانی شهرستان گالیکش بستری بودند.

 

وی بابیان اینکه روند شیوع ویروس کرونا در شهرستان گالیکش نزولی است، یادآور شد: در چند روز گذشته شاهد برگزاری چند تجمع در شهرستان گالیکش بودیم، همچنین در روز گذشته کسبه و بازاریان در خصوص عملکرد بانک ها اعتراض داشتند و عنوان کردند که  بانک ها هیچ همکاری در خصوص چک ها و بدهی های بانکی ندارند.

 

فرماندار گالیکش ابراز داشت: کسبه انتظار دارند که بانک های عامل براساس نظر ستاد کرونا عمل کنند و در این ایام که فعالیت آنها محدود شده در استمهال بدهی همراهی داشته باشند.

کد خبر 1000427

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha