انتقاد حاتمی از اخبار منتشر شده در نشریات و خبرگزاری‌های آذربایجان درباره شهید فخری زاده

رئیس گروه دوستی پارلمانی جمهوری آذربایجان در مجلس در پیام‌های جداگانه‌ای به وزیر فرهنگ و رئیس گروه دوستی پارلمانی جمهوری آذربایجان نوشت: رژیم صهیونیستی تاریخ طولانی از ترور، جنایت سازمان یافته و کشتار جمعی در کارنامه سیاه خود دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، حسین حاتمی،  نماینده مردم کلیبر ، هوراند و خدا آفرین و رئیس گروه  دوستی پارلمانی جمهوری آذربایجان در مجلس شورای اسلامی به دنبال محتوای اخبار منتشر شده پیرامون ترور شهید فخری زاده در رسانه‌های جمهوری آذربایجان به  وزیر فرهنگ این کشور و رئیس گروه دوستی پارلمانی جمهوری آذربایجان پیام‌های جداگانه‌ای را ارسال کرد.

متن پیام به شرح ذیل است:

حسین حاتمی نماینده مردم کلیبر ، هوراند و خدا آفرین در مجلس شورای اسلامی در پیام های جداگانه به آنار کریم اف وزیر فرهنگ جمهوری آذربایجان و واصف طالب اف رئیس گروه دوستی پارلمانی جمهوری  آذربایجان - جمهوری اسلامی ایران در مجلس این کشور با اشاره به شهادت دانشمند کشورمان شهید محسن فخری زاده توسط رژیم صهیونیستی نسبت به لحن محتوای اخبار منتشره توسط پاره ای نشریات و خبرگزاری های جمهوری آذربایجان درباره این شهید انتقاد کرد و آن را مغایر پیوندهای برادرانه و تاریخی دو ملت مسلمان و همسایه دانست.

 حاتمی در بخشی از این پیام با اشاره به سابقه طولانی رژیم صهیونیستی در کشتار و جنایات سازمان یافته و دولتی آورده است ؛ رژیم صهیونیستی تاریخ طولانی از ترور، جنایت سازمان یافته و کشتار جمعی در کارنامه سیاه خود دارد. کشتار تل زعتر، دیریاسین و ده‌ها مورد دیگر از حافظه تاریخی ملل مسلمان و آزاده جهان پاک نخواهد شد.

کد خبر 1000428

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha