کاهش آمار بیماران کرونایی در گنبدکاووس/ ۱۶۳ بیمار کرونایی در مراکز درمانی گنبدکاووس بستری هستند

کریمی گفت: : در پنج روز گذشته شاهد کاهش محسوسی در میزان بیماران کرونایی در شهرستان گنبدکاووس بودیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «عبدالقدیر کریمی» عصر امروز(شنبه 15 آذر) در ستاد استانی مقابله و پیشگیری از کرونا اظهار کرد: در حال حاضر 163 بیمار در مراکز درمانی شهرستان گنبدکاووس بستری هستند که از این میزان 91 نفر از شهروندان گنبدی و 72 نفر از شهرستان های شرق استان را شامل می شوند.

 

فرماندار گنبدکاووس ادامه داد: در پنج  روز گذشته شاهد کاهش محسوسی در میزان بیماران کرونایی بودیم  و حتی در روزهای گذشته تعداد بیماران بستری با علائم کرونا در گنبدکاووس به 178 بیمار نیز رسیده بود و در چند روز گذشته نیز کاهش اندکی در آمار بستری های بیماران اتفاق افتاده است.

 

کریمی بیان کرد: ستاد کرونای شهرستان آمادگی کامل دارد که با قاطعیت محدودیت های شهرهای قرمز را در گنبدکاووس اجرایی کند.

 

وی یادآور شد: در عصر روز دوشنبه هفته گذشته در سامانه وزارت بهداشت وضعیت جدید شهرستان های کشور اعلام شد و عنوان شد که وضعیت شهرستان گنبدکاووس در وضعیت قرمز قرار دارد.

 

فرماندار گنبدکاووس بیان کرد: آمادگی داشتیم محدودیت جدید که در وضعیت قرمز است را اعمال کنیم ولی براساس ملاحظات استان باید منتظر ستاد کرونا در روز شنبه می ماندیم و برخی از شهروندان گلایه داشتند که چرا شهرستان در وضعیت قرمز قرار گرفته ولی محدودیت ها برای شهر نارنجی است و این مهم می تواند اقتدار ستاد شهرستانی کرونا  را زیر سوال ببرد.

 

کد خبر 1000431

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha