بستر ارائه خدمات الکترونیکی و غیرحضوری به ایثارگران و خانواده های آنان تقویت می شود

رستمیان با اشاره به اهمیت خدمت رسانی به ایثارگران و خانواده های آنان گفت: بستر خدمات الکترونیکی و غیرحضوری به ایثارگران و خانواده های آنان تقویت می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « سلیمان رستمیان» طی نشست شورای معاونان بنیاد شهید و امور ایثارگران که شنبه ۱۵ آذر برگزار شد گفت: تقویت و جهت بخشی نسبت به ارائه خدمات الکترونیکی و غیرحضوری از جمله شاخص های اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز است. 

 

مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران البرز افزود: نهاد بنیاد شهید و امور ایثارگران به عنوان یکی از نهادهای انقلابی و ارزشی است که همزمان با شکل گیری انقلاب ایجاد شد.

 

وی با اشاره به اینکه خانواده های شهداء و ایثارگران مظهر قدرت انقلاب اسلامی هستند بیان کرد: خانواده های شهداء و ایثارگران دنباله رو فرزندان و عزیزان خود در عرصه دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی هستند و از این رو حفظ جایگاه این خانواده ها رسالت شاخصی برای بنیاد شهید و امورایثارگران است.

 

وی اظهار کرد: هر کدام از نیروها و کارشناسان فعال در بنیاد شهید با نگاه به اهمیت خدمت رسانی به ایثارگران و رعایت احوال آنان خود را مکلف به خدمت رسانی بهتر و بیشتر می دانند.

 

رستمیان شرایط کرونا و سختی های این بیماری را برای خانواده ایثارگران مورد اشاره قرار داد و بر لزوم ویژه برنامه هایی در قالب احوالپرسی و دلجویی و مساعدت با خانواده ایثارگران که گرفتار این بیماری منحوس شدند تأکید کرد. 

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خاطرنشان کرد: هریک از کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز سربازی برای دفاع از آرمان های انقلاب و اسلام هستند.

 

رستمیان در پایان اظهار کرد: برپایی نشست های تخصصی هم اندیشی با محوریت شناسایی نقاط ضعف و قوت اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز با هدف اجرای یک برنامه ریزی هدفمند و دقیق از جمله اقدام های صورت گرفته و مورد توجه این نهاد خدمت رسان است. 

کد خبر 1000438

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha