بانک ها اجازه برداشت معوقات خود از تسهیلات یک میلیونی دولت را ندارند/ وضعیت فوق قرمز در بندرترکمن

حق شناس گفت: بانک ها اجازه برداشت معوقات خود از تسهیلات یک میلیون تومانی دولت را ندارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «هادی حق شناس» عصر امروز (شنبه 15 آذر) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: شب یلدا طولانی ترین شب سال است و برای همه ما ایرانی ها خاطره انگیز بوده ولی باید مراقب باشیم که این شب زمینه ساز شیوع ویروس کرونا نشود.

 

استاندار گلستان ادامه داد: در ایام  محدودیت های کرونایی کارکنان دولت و بنگاه های تولیدی در شهرک های صنعتی تعطیل نشدند و تنها کسبه و بازاریان با اعمال محدودیت ها ملزم به رعایت هستند.

 

حق شناس به پرداخت تسهیلات یک میلیون تومانی دولت به برخی از مردم اشاره کرد و یادآور شد: بانک ها اجازه برداشت این تسهیلات یک میلیونی به ازای معوقات بانکی را ندارند و به بانک ها تذکر می دهیم در صورت برداشت مبلغ به خاطر اقساط این مبلغ برگردانده شود.

 

وی افزود: حضور مردم در تفرجگاه ها ممنوع است و به شهرداری ها ابلاغ می کنیم که فعالیت این تفرجگاه ها تعطیل شود.

 

استاندار گلستان تصریح کرد: شهرستان بندرترکمن جزو هفت شهری است که در سطح کشور در وضعیت فوق قرمز قرار دارد و مردم باید نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی اهتمام داشته باشند.

 

گفتنی است؛ در روزهای گذشته برخی از مردم از برداشت معوقات بانکی و یا برداشت به عنوان تضامین از تسهیلات یک میلیون تومانی از طریق بانک های استان گلایه داشتند.

 

 

کد خبر 1000448

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha