الكترونیكی كردن ارائه خدمات به مردم د ایام کرونایی از اهمیت بالایی برخوردار است

حجت الاسلام سپهوند، بر ضرورت تقویت ارائه خدمات الکترونیکی در ایام کرونایی تأکید کرد و گفت: این اقدام در ارائه دقیق تر و تسریع در روند خدمات مؤثر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام «علی سپهوند»، امروز(15آذر) در دیدار با رئیس جدید ثبت اسناد و املاک ازنا با تبریک انتصاب مسئول جدید این اداره اظهارداشت:  سازمان ثبت اسناد حوزه ای مؤثر و دارای وظایف گسترده ای در جامعه است.

 

امام جمعه شهرستان ازنا ادامه داد: سازمان ثبت اسناد نقش بسیار زیادی در تثبیت املاک مردم و جلوگیری از جعل و كلاهبرداری دارد و نیاز است كه در این زمینه گام های قابل توجهی برداشته شود.

 

وی با تأكید بر نقش و اهمیت الكترونیكی كردن ارائه خدمات به مردم به ویژه در زمان شیوع ویروس کرونا، عنوان داشت: این شیوه فعالیت ها و خدمات این مجموعه را به مردم دقیق تر و سریع تر می كند و از مراجعه به ادارات با توجه به شیوع ویروس کرونا، جلوگیری می کند.

 

حجت الاسلام سپهوند تأکید کرد: بی شک پست ها و مسئولیت ها ماندنی نیستند و آنچه ماندگار خواهد بود عملکرد مثبت و خدمت به مردم است که باید تلاش کنیم تا رضایتمندی ارباب رجوع را فراهم آوریم.

 

وی بیان داشت: خدمت به مردم در هر پست و مقامی باید در اولویت قرار گیرد و در سایه خدمت خالصانه و صادقانه در جهت رفع مشکلات مردم و جامعه گام برداشت.

کد خبر 1000462

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha