محدودیت های تردد شبانه تا شب یلدا ادامه داشته باشد

سلیمانی با اشاره به اینکه وضعیت نارنجی کرونایی به شدت شکننده است؛ درخواست کرد: علاوه بر کرمان، در شهرستان های بزرگ نیز محدودیت های تردد شبانه تا شب یلدا ادامه پیدا کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ محمدعلی سلیمانی، بعداز ظهر شنبه(۱۵ آذر) در نشست ستاداستانی مدیریت و مقابله با بیماری کرونا با بیان این نکته که وضعیت قرمز کرونا در کرمان به دلیل وسعت و تنوع اقلیم به نسبت بقیه جاها طولانی تر شد؛ افزود: درخواست داریم علاوه بر کرمان، در شهرستان های بزرگ نیز محدودیت های تردد شبانه تا شب یلدا ادامه پیدا کند.

 

 

معاون دادستان عمومی و انقلاب کرمان با اشاره به اینکه وضعیت نارنجی نیز شکننده است؛ گفت: در حال حاضر و با اجرای محدودیت های دو هفته اخیر، آمادگی اجتماعی وجود دارد و این مهمترین مؤلفه در پیشبرد کارها است ضمن اینکه زیرساخت های پایش تصویری نیز در استان فراهم است.

 

 

وی با تأکید مجدد بر اینکه محدودیت های تردد شبانه را از دست ندهیم و از طرفی نظارت ها را هم تشدید کنیم تا وضعیت تثبیت شود؛ اظهار کرد: گرچه خط پایان را می شود گمانی زنی کرد و مردم نیز امیدوار به واکسن و دارو هستند‌ اما گفتمان در رینگ شبه پایانی باید متفاوت باشد و اصناف همراهی داشته باشند.

 

 

سلیمانی خاطرنشان کرد: اگر سرعت مصوبات ملی بیشتر شود همراهی مردم هم بیشتر می شود.
 

 

سرهنگ حجت الله پاداش، جانشین فرماندهی سپاه ثارالله استان کرمان در بسیج اقشار و متخصصین هم با بیان اینکه بیش از ۴۶ میلیارد ریال انواع کمک های مؤمنانه در ایام شیوع کرونا توزیع شده، افزود: سالن ۹ دی را نیز برای نمونه گیری کرونا تجهیز کردیم.

 

 

وی نظارت بر استمرار محدودیت های کرونایی را مهم خواند و با تأکید بر اینکه این امر باید با حساسیت بیشتری دنبال شود؛ از استاندار کرمان درخواست کرد: کمیته نظارت بار دیگر تشکیل و سهم و نقش هریک از اعضا ابلاغ شود تا رصدها بهتر انجام شود.
 

 

پاداش متذکر شد: مشکل در ایجاد تجمع در آرامستان ها هنوز باقی است.

 

 

مالک اژدری، فرماندار راور هم در این نشست با اشاره به وضعیت فوق قرمز این شهرستان گزارش داد: در ۱۰ روز اول آذر ماه ۲۹ نفر بستری کووید ۱۹ داشتیم که با منع ترددها و تعطیلی اصناف کامل و... امروز به ۱۳ نفر رسیده است.

 



قاسم شمسی، فرماندار دیگر شهرستان قرمز استان یعنی شهربابک هم با اشاره به استمرار محدودیت های کرونایی اظهار کرد: مغازه دارانی که مشتری چندانی ندارند تعطیل شدند اما بانک جنب این مغازه ها روزانه ۴۰۰ مشتری دارد که این باعث اعتراض بازاریان شده است.

 



رضا مشکی، فرماندار نرماشیر هم با اعلام اینکه در این شهر قرمز کرونایی اقدامات خوبی انجام شده، افزود: طرح شهید سلیمانی(قطع زنجیره ویروس کرونا) به جد در حال پیگیری است.

 

کد خبر 1000488

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha