اقدامات قرارگاه شهید اسکندری در کمک به کادر درمان و آبگرفتگی های اخیر اهواز

حجت‌الاسلام معظم‌زاده با بیان اینکه قرارگاه جهادی شهید موسی اسکندری در بخش رفع انسداد آبگرفتگی منازل در بارندگی اخیر حضوری فعال داشته است گفت: بیش از ۳۰ نفر از اعضای موسسه طلیعه‌داران ظهور در بیمارستان رازی جهت کمک به کادر درمان حضور یافتند.

«حجت‌الاسلام حسین معظم‌زاده» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: فعالیت قرارگاه جهادی شهید موسی اسکندری در ۲ ماه گذشته در سه بخش مختلف تعریف می‌شود که عمده این فعالیت‌ها در بخش رفع انسداد آبگرفتگی منازل در بارندگی اخیر بوده است.

 

مسئول قرارگاه جهادی شهید موسی اسکندری با بیان اینکه این قرارگاه در بخش تعمیرات منازل آسیب دیده از بارندگی اخیر نیز فعالیت داشته است افزود: بیشتر این اقدامات در محله منبع آب صورت گرفته است.

 

وی با اشاره به اینکه برای گسترش این اقدامات نیازمند منابع مالی هستیم که در حال پیگیری است تصریح کرد: بیش از 30 نفر از اعضای موسسه طلیعه‌داران ظهور در بیمارستان رازی جهت کمک به کادر درمان حضور یافتند.

 

حجت‌الاسلام معظم‌زاده عنوان کرد: این حرکت در دو بخش صبح و عصر به منظور کمک‌رسانی به بیماران مبتلا به کرونا و همچنین کاهش فشار کار بر کادر درمان صورت گرفته است.

 

وی از برپایی موکب سیار در بیمارستان‌های اهواز خبر داد و اضافه کرد: در این موکب از کادر درمان با دمنوش‌های تقویتی و تنقلات پذیرایی می‌شود که هدف از برپایی این موکب ایجاد نشاط بیشتر و تقویت روحیه کاد درمان است.

 

مسئول قرارگاه شهید موسی اسکندری تمرکز این قرارگاه در فعالیت‌های پیش رو را بر توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت این قرارگاه عنوان کرد و یاد آور شد: تاکنون زیرساخت راه‌اندازی بیش از 15 نوع فعالیت شغلی فراهم شده اما برای راه‌اندازی این شغل‌ها نیازمند پایش بیشتر و شناسایی گسترده‌تر ظرفیت‌های خانواده‌های تحت حمایت قرارگاه هستیم.

 

کد خبر 1000502

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha