تاثیر کرونا برکمیت جشنواره رادیویی بسیج و لیگ سرود مازندران

آهنگر با بیان اینکه۶۰اثر به جشنواره رادیویی بسیج و لیگ سرود مازندران رسید، گفت: متاسفانه به جهت شیوع کرونا و محدودیت های ناشی از حضور این ویروس منحوس فعالان عرصه سرود کمتر در این جشنواره حضور یافتند و از نظر کمیت ریزش داشتیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «احسان آهنگر» عصر امروز(15آذر) در آئین اختتامیه جشنواره رادیویی بسیج و لیگ سرود استان مازندران به اقبال عمومی نسبت به لیگ سرود استان و جشنواره رادیویی بسیج اشاره کرد و گفت: قدردان همراهی و مشارکت صدا و سیما مرکز مازندران،اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و حوزه هنری دیار علویان دربرگزاری هرچه باشکوه تر جشنواره سرود بسیج به عنوان یکی از مهمترین رویدادهای فرهنگی و هنری استان هستیم.

 

معاون فرهنگی و هنری سپاه کربلا با بیان اینکه این جشنواره از ابتدای آبان ماه جاری آغاز و تا پایان هفته بسیج ادامه داشت، افزود: کشف استعدادهای هنری در سطح استان، ارتباط گرفتن با گروه‌های مختلف رادیویی و سرود جهت ارتقای توانمندی فعالان حوزه سرود و جهت‌دهی به ذوق و خلاقیت هنری بسیجیان در انتقال فرهنگ و ارزش‌های والای انقلاب اسلامی از جمله اهداف برگزاری این جشنواره بوده است.

 

وی ادامه داد: ارائه و معرفی الگوهای فرهنگی و هنری و سازماندهی آن‌ها جهت ساخت آثار بدیع و اثر بخش، غنابخشی به فضاهای هنری بسیجیان، آماده‌سازی گروه‌های سرود و رادیو جهت انجام کارهای پرمحتوا از اهداف دیگر این جشنواره است.

 

آهنگر اذعان کرد: در اولین جشنواره رادیویی بسیج در سطح استان مازندران شاهد مشارکت ۳۵ گروه رادیویی بودیم که از این تعداد ۱۶ گروه به مرحله نهایی جهت داوری راه یافتند و پس از داوری هیئت داوران سه گروه به عنوان گروه برتر و یک گروه شایسته تجلیل انتخاب کردند.

 

وی اعلام کرد: در لیگ سرود بسیج استان افتخار داشتیم شاهد مشارکت ۲۵ گروه در این لیگ باشیم که از بین ۲۵ آثار ۱۵ اثر به مرحله نهایی راه یافتند در نتیجه پس از ارزیابی داوران سه گروه برتر و دو گروه شایسته تقدیر انتخاب شدند.

 

معاون فرهنگی و هنری سپاه کربلا ضمن قدردانی از مجموعه‌هایی که در برگزاری این دو رویداد فرهنگی موثر بودند، گفت: با توجه به اینکه کشور در شرایط خاصی به‌سر می‌برد و محدودیت‌های کرونایی داریم، دست روی دست نگذاشته و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی این اقدام مهم فرهنگی هنری را رقم زدیم.

 

آهنگر اظهار کرد: محدودیت‌ها باعث شد که از لحاظ کمیت دچار ریزش شویم، البته به جهت نگرانی سلامت، افراد مستعد شرکت نکردند در مجموع، ۶۰ اثر در این دو رویداد دریافت شد، امیدواریم بتوانیم در جهت پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی در استان مازندران گامی مؤثر برداریم.

 

کد خبر 1000530

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha