رادیو دزفول یک ظرفیت بزرگ فرهنگی است 

رحیمی با بیان اینکه رادیو دزفول یک ظرفیت بزرگ فرهنگی است از آمادگی مرکز صدا و سیمای خوزستان جهت ارتقای رادیو دزفول خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از دزفول، «مسلم رحیمی» عصر امروز (شنبه ۱۵ آذر) در آیین تودیع و معارفه رئیس رادیو دزفول که در سالن جلسات فرمانداری دزفول برگزار شد، با اشاره به پیشینه رادیو دزفول اظهار کرد: خوشبختانه رادیو دزفول امروز موفق شده جایگاه خاصی بین مردم شهر دزفول به دست آورد.

 

مدیر کل صدا و سیمای مرکز خوزستان با اشاره به نقش آیت‌الله قاضی دزفولی امام جمعه فقید دزفول در حفظ رادیو دزفول افزود: امام جمعه فقید دزفول نقش بسزایی در راه اندازی و حفظ رادیو دزفول در دوران دفاع مقدس داشته است.

 

وی تصریح کرد: رادیو محلی دزفول در دوران دفاع مقدس با ابتکار علاقه مندان اداره شد و نقش مهمی در مقاومت مردم دزفول داشت و امروز با گذشت سال ها برنامه های این رادیو متنوع‌تر و به یک ظرفیت مهم در این شهر تبدیل شده که قطعا باید تقویت شود و ارتقا یابد.

 

رحیمی با اشاره به آمادگی سیمای مرکز خوزستان جهت ارتقای رادیو دزفول به سیمای دزفول اضافه کرد: در صورت همکاری شهرداری و سایر ارگان ها این ظرفیت در شهرستان دزفول جهت ارتقای رادیو این شهر به سیمای دزفول وجود دارد و مرکز صدا و سیمای خوزستان نیز در این خصوص هر گونه همکاری که لازم باشد انجام خواهد داد.

 

 وی با تاکید بر افزایش ساعات رادیو ادامه داد‌: در افزایش ساعات رادیو، امکانات رادیو و توجه به رادیو، ما هیچ مشکلی نداریم و اگر رادیو آمادگی داشته باشد صبح و بعد از ظهر برنامه اجرا بکنند.

 

مدیر کل صدا و سیمای مرکز خوزستان ابراز کرد: رادیو دزفول با برنامه های متنوع مخاطب خود را به سمت رادیو بکشاند و یکی از افتخارات ما میزان مخاطب برنامه های رادیو دزفول است. 

 

وی عنوان کرد: باید فعالیت‌های عمرانی و زیرساختی در رادیو دزفول پیگیری و ردیف اعتبارات عمرانی رادیو شهری دزفول احیا شود و  توجه لازم به امور رفاهی همکاران رادیو مورد توجه قرار گیرد.

 

کد خبر 1000541

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha