خیرین احداث ۳۰ واحد مسکن محرومین در سه قلعه را متعهد شدند

باستانی‌فر گفت: خیرین مسکن ساز بیرجندی احداث ۳۰ واحد مسکونی را جهت تامین مسکن خانواده های نیازمند شهر سه قلعه را متعهد شدند.

«مجید باستانی‌فر» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در سرایان از روند رو به رشد احداث مسکن در این شهر در دو ساله اخیر خبر داد و گفت: کار تشکیل پرونده و واگذاری زمین ۲۰۰ واحد مسکن طرح اقدام ملی در این شهر آغاز شده است.

 

بخشدار سه قلعه با بیان اینکه کار ساخت و ساز این واحدها در دست اقدام و از روند مطلوبی برخوردار است، گفت: همچنین خیران مسکن ساز احداث ۳۰ واحد مسکونی ۸۰ متری را برای خانواده های نیازمند به صورت کامل متعهد شده و صد درصد احداث واحدها را به صورت یکپارچه متقبل شدند.

 

وی تامین زمین مورد نیاز واحد‌های مسکن خیر ساز را یادآور شد و افزود: تمامی امتیازات این واحدها از جمله آب و برق، گاز و پروانه به صورت رایگان در اختیار شرکت خیرین مسکن ساز قرار خواهد گرفت.

 

باستانی‌فر به شرایط واگذاری واحد‌های احداثی مسکن محرومین خیرین اشاره و بیان کرد: خیرین براساس دریافت تسهیلات در نظر گرفته شده جهت احداث واحدها، نسبت به ساخت به صورت کامل اقدام و با اتمام عملیات ساختمانی در اختیار متقاضیان نیازمند قرار خواهند داد.

 


بخشدار سه قلعه عنوان کرد: دریافت کنندگان این واحدها پس از واگذاری فقط باید نسبت به باز پرداخت اقساط  تسهیلات ۵۰ میلیونی  اقدام کنند و در واقع محرومین شهر سه قلعه با پرداخت فقط اقساط وام صاحب منزل مسکونی ۸۰ متری خواهند شد.


وی با تقدیر از اقدام خوب خیرین به مشکلات حقوقی در مسیر احداث مسکن مهر و واگذاری زمین در این شهر اشاره کرد و گفت: در حال حاضر به دلیل وجود مشکلات حقوقی در واگذاری اراضی طرح مسکن مهر عملاً این طرح با مشکل مواجه شده است و با پیگیری‌های انجام شده امید می رود کار احداث ۱۰۰ واحد مسکن مهر در قالب طرح جدید اقدام ملی به متقاضیان واگذار شود.

 

باستانی‌فر الحاق پنج هکتار از اراضی حاشیه شهر به بافت شهری سه قلعه توسط مسکن و شهرسازی را یادآور شد و افزود: با الحاق این اراضی مشکل احداث واحدهای مسکونی متقاضیان طرح اقدام ملی و مسکن محرومین تا حدود زیادی مرتفع خواهد شد.

 

بخشدار سه قلعه اظهار کرد: ۳۰ واحد مسکونی خیرین مسکن ساز نیز در این اراضی احداث خواهد شد.

کد خبر 1000558

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha