حضور در طرح ملی ایران قوی با انجام فعالیت های قرآنی 

فهیمه برخان گفت: در دومین رویداد ملی فهما یکی از برنامه های کانون، برگزاری طرح تلاوت نور و دوره های آموزش قرآن کریم است که ذیل طرح ملی ایران قوی در حال اجرا است.

«فهیمه برخان» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: در دومین رویداد ملی فهما یکی از برنامه های کانون، برگزاری طرح تلاوت نور و دوره های آموزش قرآن کریم است که ذیل طرح ملی ایران قوی در حال اجرا است.

 




مدیر کانون فرهنگی هنری فاطمیه کهنوج با اشاره به این که در طرح تلاوت نور هر شب مابین اقامه نماز مغرب و عشا یک صفحه از قرآن کریم قرائت می شود، بیان کرد: البته با توجه به شرایط کرونایی فعالیت های قرآنی کانون محدود شده و از طریق فضای مجازی برگزار می شود.






وی بیان کرد: با استفاده از ظرفیت مربی قرآن کریم، روزانه کلاس آموزش مجازی قرآنی کریم با حضور نوجوانان، جوانان و بانوان مسجدی عضو کانون برگزار شده و نکات آموزشی تدریس می شود.
 

 




برخان ابراز کرد: سعی داریم با اجرای برنامه های قرآنی زمینه انس بیشتر نوجوانان و جوانان را با قرآن کریم فراهم کنیم چرا که قرآن کریم راه های زندگی سعادتمند را پیش روی ما قرار داده است و عمل به دستورات آن عاقبت بخیری را به دنبال دارد.






مدیر کانون فرهنگی هنری فاطمیه کهنوج اظهار کرد: در شرایط کنونی که دشمن با معرفی مدل زندگی غربی سعی دارد نوجوانان و جوانان ما را به سمت و سوی این مدل سبک زندگی سوق دهد، زمینه سازی برای ترویج معارف قرآنی و انس بیشتر نوجوانان و جوانان با قرآن کریم می تواند آنها را به سمت سبک زندگی اسلامی سوق داده و موجب سعادت دنیوی و اخروی آنها شده و در نهایت توطئه های دشمنان را خنثی کند.





وی در خاتمه عنوان کرد: یکی از برنامه های شاخص طرح ملی ایران قوی، رواق نور است و ما در نظر داریم فعالیت های قرآنی کانون را در قالب طرح ملی ایران قوی در سامانه بچه های مسجد بارگزاری کرده و امتیاز کسب کنیم.

کد خبر 1000588

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha