۹۹۰ دانشجو تحت حمایت کمیته امداد خراسان جنوبی هستند

سلم آبادی با بیان اینکه ۹۹۰ دانشجو تحت حمایت کمیته امداد خراسان جنوبی هستند، گفت: به دانشجویان مقاطع مختلف کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکتری و حوزوی تحت پوشش کمک‌های بلاعوضی پرداخت می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «رضا سلم آبادی» صبح امروز (۱۶ آذر) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروزه نقش دانشجویان در رشد و شکوفایی کشور بر کسی پوشیده نیست نقشی که اگر به شکل درست خود هدایت و انجام شود می تواند دانشجویان را در مسیر مناسبی ریل گذاری کند و بدون شک آثار بسیار خوبی را برای کشور رقم بزند.

 

مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی در ادامه بیان کرد: این نهاد حمایتی به منظور رفع مشکلات و تسهیل شرایط ادامه تحصیل مددجویان با تامین نیازمندی های دانشجویان تحت حمایت در حال تحصیل در مقاطع تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری اعم از غیردولتی یا دولتی و طلاب علوم دینی اقدام به تامین شهریه دانشجویان و کمک هزینه تحصیلی آنان از محل کمک های بلاعوض کرده است.

 

وی با اشاره به میزان سقف سرانه پرداخت وام دانشجویی گفت: دانشجویان مقطع کارشناسی و طلاب علوم دینی سطح ۲ اعتباری بالغ بر پنج میلیون تومان، دانشجویان کارشناسی ارشد و طلاب علوم دینی سطح سه اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیون تومان و دانشجویان مقطع دکتری و طلاب علوم دینی سطح چهار نیز می توانند مبلغ ۲۰ میلیون تومان وام دانشجویی دریافت کنند.

 

سلم آبادی ادامه داد: ۹۹۰ دانشجوی خراسان جنوبی در مقاطع مختلف کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکتری و حوزوی از خدمات آموزشی و تحصیلی کمیته امداد استان خراسان جنوبی بهره‌ مند می شوند.

 

مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی در پایان عنوان کرد: کمیته امداد با توجه به تامین بخشی از شهریه دانشجویان دانشگاه های غیر دولتی  از جمله پیام نور، آزاد، علمی کاربردی، غیرانتفاعی، پردیس و شبانه با هدف پرداخت کمک هزینه تحصیلی دانشگاه های دولتی و طلاب علوم دینی هر ترم مبلغ ۵۰۰ هزارتومان به مقطع کاردانی، مبلغ ۷۵۰ هزار تومان به مقطع کارشناسی، یک میلیون تومان به مقطع کارشناسی ارشد و یک میلیون و ۵۰۰ هزارتومان به مقطع دکتری به صورت بلاعوض در هرترم برای دانشجویان تحت حمایت این نهاد واریز می کند.

 

کد خبر 1000623

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha