امروز نیازمند استفاده از استراتژی دفاع مقدس در مدیریت کار جهادی هستیم

برین گفت: دفاع مقدس یکی از تجربه های طلایی مدیریت کار جهادی در انقلاب اسلامی هست که می توان امروز از آن استراتژی در مدیریت کار جهادی استفاده کرد و موفقیت های فراوانی را به دست آورد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، «حمزه برین» در نشست شورای قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه قزوین بیان کرد: بسیجیان و پاسدارانی که در  قرارگاه پیشرفت و آبادانی مشغول فعالیت هستند، از مدافعان تراز انقلاب اسلامی هستند.

 

معاون اجرایی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین ادامه داد: آنان با روحیه ایثار، ایستادگی و گذشت به خط می زنند و متکی به امکانات و تجهیزات نیستند و با کمترین امکانات بیشترین اثر را به ثمر می رسانند و مجهز به سلاح ایمان هستند.

 

وی عنوان کرد: در انقلاب اسلامی و در زمان های مختلف، انسان هایی بودند که در مسیر انقلاب تأثیرگذار بودند و با دست های خالی، اعتقاد، باور و ایمانی که داشتند، خدمات فراوانی را برای ملت ایران به یادگار گذاشتند و زلزله ای در اجرای کار جهادی به وجود آوردند که با شهادت در مسیر خدمت رسانی به اوج سعادت رسیدند و همه ما باید هدفمان این باشد تا در مسیر خدمت رسانی به مردم، جاودان بمانیم.

 

برین در ادامه اظهار کرد: بعد از گذشت سه سال از عمر قرارگاه پیشرفت و آبادانی، مناطق محروم از ما کار خوب انتظار دارند و باید تلاش کنیم با انرژی مضاعف و تلاش مستمر بهترین کارها را در روستاها به انجام برسانیم.

 

وی تأکید کرد: دفاع مقدس یکی از تجربه های طلایی مدیریت کار جهادی در انقلاب اسلامی هست که می توان امروز از آن استراتژی در مدیریت کار جهادی استفاده کرد و موفقیت های فراوانی را به دست آورد.

 

جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین اعلام کرد: در دفاع مقدس هدف و دغدغه همه رزمندگان حفظ اسلام و نظام جمهوری اسلامی بود، همین سبب شده بود هر کسی به وظایف خود به خوبی عمل کند تا اثر و نقش مهمی در پیروزی داشته باشد.

 

وی گفت: امروز هم ما وظیفه داریم نسبت به مبانی انقلاب و حفظ آرمان ها، تلاش کنیم و رسالت انقلاب اسلامی که کمک به محرومان و مستضعفان هست را به خوبی انجام دهیم.

 

برین توضیح داد: محیط عملیات قرارگاه دهستان های محروم زوارک الموت شرقی، دهستان چوقور طارم سفلی و دهستان دستجرد الموت غربی با ۷۲ روستا است، روستاهایی که ظرفیت های فراوانی دارند ولی به علت غفلت از این ظرفیت ها به تعطیلی و تخریب کشیده شده اند.

 

وی خاطر نشان کرد: پس از حضور قرارگاه در روستاها و با اقدامات فراوانی که در پنج حوزه تربیتی، فرهنگی، شلامت، اشتغال و عمران داشت، مردم روستاها طعم مدیریت جهادی دهه ۶۰ را چشیدند و با خدماتی که در پنج حوزه تربیتی، فرهنگی، سلامت، اشتغال و عمرانی صورت گرفت انقلابی در حوزه محرومیت زدایی ایجاد شد.

 

جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین افزود: مردم محروم و مستضعف با دستانی خالی در مقابل شاه ستمگر، انقلاب کردند و شعار ما می توانیم را باور داشتند و اقدام کردند بنابراین فعالان قرارگاه هم باید بر این اصل استوار باشند که با دستانی خالی بتوانند تحولی عظیم در روستاها ایجاد کنند.

 

وی یادآور شد: ما نباید فرصت سوزی کنیم و باید با سرعت به آبادانی و خدمت رسانی در روستاها بپردازیم و روستا را از حالت مصرف کنندگی به روستاهایی مولد و تولید کننده برسانیم و زمینه مهاجرت معکوس را فراهم کنیم.

 

کد خبر 1000640

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha