کمک های مومنانه کانون فرهنگی هنری دارالارشاد در بین نیازمندان توزیع شد

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری دارالارشاد اردبیل گفت: بسته های معیشتی و کمک های مومنانه اعضای این کانون در بین خانواده های آسیب دیده از کرونا و نیازمندان توزیع شد.

«جلیل قبادی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: بسته ها معیشتی و کمک های مومنانه اعضای این کانون در بین خانواده های آسیب دیده از کرونا و نیازمندان توزیع شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری دارالارشاد اردبیل تصریح کرد: این بسته های شامل ماکارونی، رب گوجه فرنگی، سویا، روغن مایع، حبوبات و سایر اقلام مورد نیاز خانوار بود.

 

وی ادامه داد: این طرح در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری در خصوص حمایت از خانواده های آسیب دیده از کرونا و بی بضاعت صورت گرفت.

 

قبادی خاطر نشان کرد: آنچه امروز کشور به آن نیاز دارد همدلی و همکاری برای شکست دادن بیماری کرونا است که با مشارکت عمومی مردم این امر محقق خواهد شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری دارالارشاد افزود: تاکنون حمایت های جدی از خانواده های آسیب دیده از کرونا مناطق حاشیه شهر صورت گرفته تا بتوانیم در مقابله با بیماری کرونا موفق عمل کنیم.

 

قبادی اعلام داشت: جهاد همدلی برای کمک به نیازمندان همچنان ادامه دارد و اعضای این کانون به صورت خودجوش در این برنامه های اجتماعی مشارکت می کنند.

 

کد خبر 1000647

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha