راه‌اندازی مرکز مشاوره رایگان حقوقی آمران به معروف در گیلان

علیزاده از راه‌اندازی مرکز مشاوره آمران به معروف و ناهیان از منکر در استان گیلان با همکاری وکلا و کارشناسان حقوقی افتخاری خبر داد.

«عبدالکریم علیزاده» امروز(یکشنبه، ۱6 آذر) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، اظهارکرد: حمایت معنوی و حقوقی از آمران به معروف و ناهیان از منکر در استان گیلان و در قالب طرح شهید پژمان ظهیری تشدید می‌شود.

 

معاون اجتماعی و مطالبه‌گری ستاد امر به معروف و نهی از منکر گیلان با گرامیداشت یاد و خاطره شهید بسیجی پژمان ظهیری از شهدای امر به معروف و نهی از منکر استان گیلان افزود: این شهید بزرگوار، 5 اردیبشهت سال 79 در درگیری با اراذل و اوباش و در حین امر به معروف و نهی از منکر در شهرستان تالش به شهادت رسید.

 

وی گفت: این ستاد در حوزه فعالیت‌های اجرایی ورود نکرده و مسئولیت حمایت و پشتیبانی از آمرین به معروف و تشکیل ستادهای شهرستانی و درون دستگاهی را برعهده دارد.

 

علیزاده با بیان اینکه در سال جاری برای حمایت از آمران به معروف 29 جلسه تخصصی حمایت حقوقی در ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان گیلان تشکیل شده است، تصریح کرد: مرکز مشاوره حقوقی امر به معروف و نهی از منکر گیلان تشکیل شده و با همکاری نهادهای قضایی ملی و استانی فعال است.

 

وی با دعوت از وکلا، کارشناسان حقوقی، اساتید رشته‌های حقوق برای همکاری با مرکز مشاوره حقوقی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان گیلان گفت: برای حمایت از آمران به معروف، 16 شعبه ویژه در دادگستری استان گیلان راه‌اندازی شده است.

 

معاون اجتماعی و مطالبه‌گری ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان گیلان با اشاره به اصل هشتم قانون اساسی کشورمان خاطرنشان ساخت: در جمهوری اسلامی ايران دعوت به خير، امر به معروف و نهی از منكر وظيفه‌ای است همگانی و متقابل بر عهده مردم نسبت به يكديگر، دولت نسبت به مردم و مردم نسبت به دولت که شرايط و حدود و كيفيت آن را قانون معين می‌كند.

کد خبر 1000704

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha