پویش یلدای مهربانی برای خانواده های نیازمند

موسوی نژاد با اشاره به فعالیت های پایگاه بسیج شهید مطهری در مبارزه با شیوع کرونا گفت: همزمان با آغاز زمستان طرح پویش یلدای مهربانی برای خانواده های نیازمند اجرا می شود.

سید احمد موسوی نژاد در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان در مورد فعالیت های بسیج در شهرک شهید رسولی ستاد ارتش گفت: با آغاز انتشار ویروس کرونا فعالیت های شبانه روزی پایگاه بسیج این شهرک آغاز شد و بسیج خواهران و برادران با همکاری مرکز امور فرهنگی مسجد الزهرا شهرک شهید رسولی ستاد ارتش دست به دست یکدیگر دادیم و با تولید ماسک، توزیع مواد ضد عفونی و خریداری مخزن این مواد، توزیع بروشور و افزایش آگاهی ساکنان منطقه تلاش کردیم تا از شیوع این ویروس جلوگیری کنیم.

 

فرمانده پایگاه بسیج شهید مطهری ستاد ارتش افزود: در موضوع کمک های مومنانه نیز طرح هایی نظیر نذر ماسک و مواد ضد عفونی کننده را در کنار تهیه و تدارک جهیزیه برای مناطق محروم اطراف تهران تدارک دیدیم.

 

وی ادامه داد: کمک های مومنانه در سه مرحله به مناطق محروم اهدا شد و در محلات مناطق محروم نیز فعالیت هایی را در مورد ضد عفونی سطوح و محل های تردد پیش بینی کردیم.

 

فرمانده پایگاه بسیج شهرک شهید رسولی  ستاد ارتش گفت: اهدای ماسک و مواد ضد عفونی کننده به رانندگان تاکسیرانی و در مناطق محروم ، ضد عفونی پمپ بنزین و عابر بانک ها و همچنین محدوده شهری فعالیت این پایگاه از دیگر برنامه های مبارزه با شیوع ویروس کرونا در این پایگاه است.

 

موسوی نژاد گفت: در صورت آموزش این پایگاه بسیج آمادگی آن را دارد که به صورت فردی به منازل هموطنان مراجعه کرده و در غربالگری و تست کرونا همکاری کند. با توجه به اینکه خطرناک ترین افراد ناقلان سالم در شیوع ویروس کرونا هستند، پایگاه بسیج این شهرک با حمایت و پشتیبانی ائمه جماعات مسجد شهرک به خانواده های مبتلا به کرونا سرکشی و مایحتاج روزانه آنها را تهیه و در اختیار آنها قرار می دهد.

 

موسوی نژاد در مورد آمار کمک های مومنانه این پایگاه بسیج گفت: در ولادت امام حسن مجتبی (ع) در ماه رمضان 40 بسته معیشتی در میان نیازمندان توزیع شد که در مرحله دوم  140 بسته تدارک دیده شد.

 

وی در مورد طرح های جدید این پایگاه بسیج گفت: پویش یلدای مهربانی برای خانواده های نیازمند از دیگر طرح های این پایگاه است که همزمان با آغاز فصل زمستان در میان 70 خانوار توزیع می شود.

 

فرمانده پایگاه بسیج شهید مطهری در مورد فعالیت های این پایگاه در سال جهش تولید تصریح کرد: پیش بینی کردیم تا با همکاری سارمان فنی و حرفه ای کارگاه خیاطی برای آموزش و تولید لباس برای جوانان این منطقه اقدام کنیم که در صورت توافق نسبت به راه اندازی کارگاه تولیدی اقدام می شود.

 

 

 

 

 

کد خبر 1000717

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha