برنامه های هفته پژوهش همدان به صورت مجازی برگزار می شود

قائمی با بیان اینکه هفته پژوهش در استان همدان با نواختن زنگ پژوهش آغاز شده است، گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا، عمده برنامه های هفته پژوهش در فضای مجازی اجرا می شود.

« مرتضی قائمی» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان به نواختن زنگ پژوهش در استان همدان اشاره کرد و گفت: جهت کاهش آثار ناشی ویروس کرونا ، امسال با  ابلاغیه وزارت علوم و فناوری و پروتکل‌های بهداشتی، مراسم هفته پژوهش در استان همدان به صورت مجازی برگزار می‌شود.

 

دبیر کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد هفته پژوهش استان همدان با بیان اینکه هفت کمیته در استان همدان تشکیل شده است، اظهار داشت: ضبط برنامه‌ها، برگزاری مراسم تقدیر از پژوهشگران به صورت مجازی از جمله وظایف این کمیته است.

 

وی برگزاری نمایشگاه پژوهش و فناوری را از دیگر برنامه های فضای مجازی امسال عنوان کرد و ابراز داشت: کمیته نمایشگاهی با مدیریت پارک علم و فناوری برگزار خواهد شد و کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی با محوریت دانشگاه آزاد اسلامی فعالیت خواهد کر.

 

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی همدان تأکید کرد: نمایشگاه در تمام طول هفته پژوهش بر روی سایت برگزار می‌شود و تمام فناوری های موجود در استان شامل پارک علم و فناوری و مراکز رشد دانشگاه بر روی این نمایشگاه مجازی ارائه خواهد شد.

 

وی تاکید کرد: مجموعه  دانشگاهها در سطح استان در طول هفته پژوهش برنامه های و مراسم خاص خود را نیز خواهند داشت و به صورت مجزا از پژوهشگران و فناوران برتر دانشگاهی خود در حوزه های استادی، دانشجویی و کارمندی تجلیل به عمل خواهند آورد.

 

کد خبر 1000731

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha