غربالگری ۲۲ هزار آستارایی در طرح شهید سلیمانی

صابر از غربالگری ۲۲ هزار نفر در قالب طرح شهید سلیمانی خبر داد و گفت: از این تعداد افراد غربالگری شده ۱۰۳ بیمار مشکوک به کرونا ویروس شناسایی شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا،«عباس صابر» امروز(یکشنبه، ۱۶ آذر) در جلسه ستاد مقابله با کرونا این شهرستان که در محل دفتر فرماندار برگزار شد،اظهارکرد: در راستای محدودیت های کرونایی ۱۲ اکیپ بازرسی به طور روزانه در شهرستان آستارا فعال هستند.

 

فرماندار بندر آستارا با بیان اینکه در طول مدت محدودیت های کرونایی ۵۰۰ تذکر به واحدهای صنفی شهرستان داده شده است، افزود: در این مدت ۲۰ واحد صنفی که به محدودیت های کرونایی بی توجه بودند، پلمپ شدند.

 

وی با اشاره به اینکه در طرح شهید سلیمانی ۱۰۰ تیم سه نفره در راستای غربالگری شهروندان به در خانه مردم می روند، تصریح کرد: در قالب این طرح عوامل با معاینه مردم بیماران مشکوک به کووید ۱۹ را شناسایی کرده و پس از شناسایی نیز درمان و قرنطینه بیماران انجام می شود.

 

صابر از غربالگری ۲۲ هزار نفر در قالب طرح شهید سلیمانی خبر داد و گفت: از این تعداد افراد غربالگری شده ۱۰۳ بیمار مشکوک به کرونا ویروس شناسایی شدند.

 

فرماندار بندر آستارا با بیان اینکه همه در مقابل قانون یکسان هستند، افزود: در راستای اجرای قوانین محدودیت ها با کسی شوخی نداریم.

 

وی تصریح کرد: مشاغلی که خارج از پروانه کسب خود فعالیت کنند، پلمب می‌شوند.

 

صابر خاطرنشان کرد: بالای ۹۰ درصد مردم آستارا به ویژه در روستاها در طرح غربالگری شهید سلیمانی همکاری کردند و آستارا شهرستان پیشتاز گیلان در این طرح است.

کد خبر 1000830

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha