۴۲واحد مسکونی مددجویان ایلامی افتتاح شد

همزمان با گرامیداشت هفته معلولان ۴۲ واحد مسکونی مددجویان استان ایلام از مجموع ۱۹۴۳ واحد مسکونی کشور از طریق ویدیو کنفرانس با حضور دکتر قبادی دانا، معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام،  رئیس اداره هماهنگی موسسات و مشارکت های مردمی اداره کل بهزیستی ایلام در حاشیه برگزاری این مراسم، اظهار کرد: برای ساخت هریک از این واحدهای مسکونی   100  میلیون ریال کمک بلاعوض به مددجویان پرداخت شده است.

 

«مجید صابری» افزود: علاوه بر این هزینه انشعاب برق، گاز و آب و پروانه ساخت این منازل مددجویان به مبلغ میانگین هرکدام   150   میلیون ریال نیز به صورت رایگان صادر شده است.

 

وی تصریح کرد: ۲۲ مرکز به صورت شبانه روزی به جامعه معلولان این استان خدمت ارائه می کنند.

 

صابری خاطرنشان کرد: از این تعداد ۶ مرکز به صورت شبانه روزی و ۱۶ مرکز بصورت روزانه خدمات متنوعی در زمینه های مختلف بویژه نگهداری به جامعه معلولان استان ارائه می کنند.

 

وی گفت: یک خانواده ۶ معلولی، ۵ خانواده پنج معلولی،۲۲ خانواده  ۴ معلولی، ۹۷ خانواده ۳ معلولی  و ۵۸۱ خانواده دارای ۲ معلول در استان ایلام تحت حمایت و پوشش نهاد بهزیستی قرار دارند که به فراخور شرایط هرکدام خدمات درمانی، آموزشی، خدماتی، تحصیلی ارائه می شود.

کد خبر 1000848

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha