۴۰ نفر با علائم کرونا به بیمارستان‌های قم مراجعه کردند

قدیر گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۴۰ نفر با علائم کرونا به بیمارستان‌های قم مراجعه کرده که موردبررسی دقیق قرارگرفته و آزمایش‌ها و تست‌های مدنظر بر روی آن‌ها انجام شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، «محمدرضا قدیر» امروز (یکشنبه 16 آذر) در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت بیماران مبتلا به کرونا در قم گفت: ابتدا باید از مردم فهیم و عاقل قم قدردانی کنم که با رعایت دستورات بهداشتی، موجب شدند تا آمار بیماران کرونایی کاهش‌یافته و به یک استان با رنگ نارنجی تبدیل شویم.
 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم بیان داشت: البته این وضعیت کاملاً شکننده بوده و اگر رعایت نکنیم و دستورات را نادیده بگیریم، قطعاً با مشکلات بسیاری مواجه می‌شویم.
 

وی گفت: در 24 ساعت گذشته 40 نفر با علائم کرونا به بیمارستان‌های قم مراجعه کرده که موردبررسی دقیق قرارگرفته و آزمایش‌ها و تست‌های مدنظر بر روی آن‌ها انجام شد.


قدیر گفت: 27 نفر از این تعداد که مراجعه کرده‌اند، در بخش‌های مختلف بیمارستان بستری و مورد مداوا قرار گرفتند تا پزشکان بتوانند روند درمان آن‌ها را کنترل کنند.


رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: همچنین 30 نفر از کل بیمارانی که طی روزهای گذشته بستری‌شده بودند نیز مرخص شده که ادامه روند درمان آن‌ها در منازل خواهد بود.


وی گفت: در حال حاضر 301 بیمار بستری کرونایی در بیمارستان‌های قم بستری بوده که حال 61 نفر آن‌ها وخیم است و در بخش آی سی یو بستری هستند.


قدیر گفت: متأسفانه 10 نفر از همشهریان قمی نیز که تست کرونا آن‌ها مثبت بود نیز روز گذشته جان خود را ز دست دادند.

کد خبر 1000855

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha