یک میلیارد ریال کالای احتکار شده در بیرجند  کشف شد

ابراهیمی گفت: مأموران اداره مبارزه با جرایم اقتصادی خراسان جنوبی در بازرسی از یک انبار یک میلیارد ریال کالای احتکار شده کشف کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند و به نقل از پایگاه خبری پلیس خراسان جنوبی، سرهنگ «محمد علی ابراهیمی» امروز (۱۶ آبان) در گفتگو با رسانه های گروهی اظهار کرد: مأموران اداره مبارزه با جرایم اقتصادی استان در پی ایجاد نشانگاه‌های اقتصادی در بنگاه های اقتصادی، اطلاعاتی دریافت کردند که در یک انبار واقع در بلوار شعبانیه شهرستان بیرجند مقادیر زیادی چای و روغن و انواع پوشاک دپو شده که موضوع را پیگیری و در دستور کار پلیس قرار گرفت.

 

رئیس پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی بیان کرد: مأموران با هماهنگی مقام قضائی محل شناسایی شده را بازرسی کردند که در بازرسی از این انبار 500 بسته يک کيلوگرمی چاي، 680 قوطي انواع روغن و 21 هزار عدد انواع پوشاک که به صورت غیر قانونی احتکار شده بود کشف کردند.

 

وی افزود: بررسی مأموران حاکی از این است که کالاهای کشف شده تاریخ قدیم است و متهم اخیرا هیچ گونه فروشی از این انبار نداشته است و همچنین مشخص شد که اين انبار در سامانه سازمان صمت ثبت نشده که انبار کشف شده پلمب شد.

 

ابراهیمی در پایان گفت: در این رابطه یک متهم دستگیر و به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضائی معرفی شد.

کد خبر 1000875

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha